کد خبر: 507262
تاریخ انتشار :

دلیل فحاشی ضدانقلاب برانداز به اصلاح طلبان از نگاه مجید انصاری

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اين جريانات در طول 40 سالي كه از انقلاب گذشته بارها در موقعيت‌هاي مختلف از پشت به مردم ايران خنجر زدند. خيانت جريان‌هاي مخالف نظام همواره عيان بوده است اما اخيرا با وقاحت تمام و بدون ابا اعلام مي‌كنند با كشور‌هاي عربستان، اسراييل و امريكا براي هرچه بيشتر تحت فشار قرار دادن مردم ايران و پمپاژ نااميدي به كشور دست دوستي داده‌اند.
وقتي جريانات ضد انقلاب به صورت هماهنگ عليه اصلاح‌طلبان دست به كار شده و فحاشي مي‌كنند، حاكي از آن است كه جريان اصلاحات به درستي عمل كرده و اين جريانات از پايگاه اجتماعي اصلاح‌طلبان وحشت‌زده هستند از اين رو به جز فحاشي و اتهام راهي براي مقابله براي خود متصور نيستند. اگر جريان اصلاحات در جامعه پايگاه نداشت، دليلي هم وجود نداشت كه اين جريانات تمام وقت و هزينه خود را صرف مقابله با اصلاحات كنند.
ما اطلاع دقيق داريم كه عربستان سعودي، امريكا، منافقين و پادو‌هاي اين جريانات پايگاه‌هايي را با اين اهداف ايجاد و هزينه زيادي براي اداره آن صرف مي‌كنند. دليل اين اقدامات نيز مشخص است؛ جريان اصلاحات همواره اشخاصي را داشته كه به‌شدت مورد اقبال جامعه قرار گرفته‌اند. نمونه اين افراد، آقاي خاتمي است به همين دليل هدف جريان فحاش در فضاي مجازي تخريب پايگاه‌هاي اعتماد و اميد مردم است.
راهكار مقابله با اين موج تخريبي آن است كه اصلاح‌طلبان بايد براي تقويت اعتماد عمومي و خدمت كردن به مردم به ويژه در شرايط كنوني تلاش بيشتري كرده و اجازه عرض‌اندام به دشمنان خارجي را ندهند. مردم فهيم ايران فرق ميان خدمت صادقانه و تبليغات سوداگرانه را متوجه مي‌شوند بنابراين اگر جريان اصلاحات موفق به انجام اين مهم شود راه تخريب‌هاي مجازي مسدود خواهد شد. فارغ از فحاشي‌ها و اتهاماتي كه توسط دشمنان انقلاب خطاب به اصلاح‌طلبان مطرح مي‌شود، برخي كاربران شبهات و سوال‌هايي دارند كه حساب اين موضوع از فحاشي و اتهام‌زني جدا است. جريان اصلاحات و شخصيت‌هاي تاثيرگذار اصلاح‌طلبان با حضور فعال در فضاي مجازي و ايجاد ارتباط با كاربران، بايد با ادبيات مناسب به شبهات پاسخ داده و توطئه‌هاي تخريبي احتمالي را خنثي كنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها