کد خبر: 509181
تاریخ انتشار :

وزیر نیرو خبر داد: آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز،‌ رضا اردکانیان وزیر نیرو درباره چرایی عدم اجرای قانون رایگان شدن هزینه آب و برق و گاز مدارس گفت: قانون حتما باید اجرا شود ولی مانند هر تصمیم دیگری نیازمند نهایی شدن و تصویب آیین نامه اجرایی آن در هیئت دولت است.
وزیر نیرو افزود: تدوین آیین نامه اجرایی در دستور کار دولت است و امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد؛ البته قانون ناظر به رعایت الگوی مصرف در این خصوص است.
وی به بیان نظر خود درباره این قانون پرداخت و گفت: وقتی همه ما دست به دست هم دادیم که مصرف‌کنندگان مناسب‌تر و بهتری باشیم، باید سعی کنیم فرزندان‌مان این رویه را از ما یاد بگیرند.
اردکانیان ادامه داد: البته می‌پذیریم که دستگاه آموزش و پرورش کشور نیازهای فراوانی دارد و دولت حتما باید تدارکاتی برای آن ببیند؛ حتی وزارت نیرو آماده است تا در صورت امکان یارانه جداگانه‌ای به دستگاه آموزش و پرورش بدهد؛ اما اینکه به فرزندان خود بگوییم این کالا هم رایگان است و هم آن درست مصرف کنید، درس سختی برای نونهالان این مملکت است و پذیرش راحتی نخواهد داشت.
وزیر نیرو توضیح داد: مجلس و دولت تدبیری کنند تا هم مشکل آموزش و پرورش حل شود و هم آموزش‌های صحیح‌تری درباره مصرف آب و انرژی به دانش‌آموزان دهیم.
منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها