کد خبر: 509279
تاریخ انتشار :

حقیقت پور: دشمنان از حمله موشکی ایران درس بگیرند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، منصور حقیقت‌پور مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها در سوریه با اشاره به حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر سران تروریست‌ها در سوریه گفت: دشمنان نادان جمهوری اسلامی ایران بدون امکان تصور واقعی از ابعاد و اندازه ضربه دوم به سوی جمهوری اسلامی ایران سنگ انداختند.
وی افزود: دشمن جمهوری اسلامی ایران بامداد امروز در حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مقرر تروریست ها در سوریه گوشه‌ای از حمله دوم را مشاهده کردند و امید است با مشاهد این صحنه از اقدامات ابلهانه‌شان دست بردارند.
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امید است دشمنان جمهوری اسلامی ایران از این حمله و از این اقدام سپاه پاسداران درس بگیرند و دیگر به سمت جمهوری اسلامی ایران سنگ‌اندازی نکنند.
حقیقت‌پور خاطرنشان کرد: این حمله موشکی و پهپادی تنها گوشه‌ای از قدرت و توان جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با دشمنان بود و امیدوارم که درس عبرتی برای تروریست‌ها باشد.
پس از حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور در اهواز بامداد امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موشک‌های میان برد زمین به زمین خود و پهپادهای خود مقر سران گروه‌های تروریستی در سوریه را هدف قرار داد که تعداد زیادی از تروریست‌ها در این حمله کشته و تعدادی نیز زخمی شدند.
منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها