کد خبر: 512394
تاریخ انتشار :

کنایه طلایی به نحوه عملکرد آخوندی در شهرداری/ حضور در شهرداری نه به مصلحت آقای آخوندی است و نه مردم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، مرتضی طلایی در خصوص خبرهای منتشره مبنی بر ورود آخوندی وزیر مستعفی وزارت راه و شهرسازی به شهرداری تهران، گفت: به نظر بنده این موضوع نه به مصلحت آقای آخوندی است و نه در این شرایط به نفع شهر و شهروندان است.
عضو سابق شورای شهر تهران ادامه داد: علت این اظهارنظر روشن است، سوابق و عملکرد مدیریت اخیر آخوندی در وزارتخانه موفق نبوده و جدا از حاشیه‌هایی که مطرح شده است هیچ خروجی از وزارت راه نداشته‌ است.
وی با بیان اینکه با یک نگاه کارشناسی شاخص عملکرد قابل اندازه‌گیری است،‌گفت: در دوره پنج ساله وی هیچ اتفاقی در وزارتخانه رخ نداده است. یکی از نمونه‌ها مسکن اجتماعی است که جزو ایده‌های آخوندی بود که فقط در مورد آن صحبت شد و هیچ کاری صورت نگرفت.
طلایی گفت: همچنین طرح بازآفرینی شهری و نوسازی بافت فرسوده از دیگر ایده‌های آخوندی بود که فقط آن را در صدا و سیما مطرح کرد و بزرگنمایی‌هایی صورت گرفت ولی هیچ کاری انجام نشد.
عضو سابق شورای شهر تهران، گفت: آخوندی در دوره مدیریت قالیباف ،در وزارت راه بود و هیچ تعاملی با شهرداری نداشت. به طور طبیعی بسیاری از طرح‌ها مشترک بین شهرداری و وزارتخانه بود که وی از کنار آنها بی‌تفاوت گذشت.
وی بیان کرد: اگر بخواهیم به فهرست ضعف‌ها بپردازیم موارد زیاد است. به اعتقاد بنده آخوندی در شهرداری نمی‌تواند کاری انجام دهد و حضورش یعنی توقف اداره شهر.
منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها