کد خبر: 513760
تاریخ انتشار :

جعفرزاده مطرح کرد؛

جزئیات حضور واعظی در جلسه امروز فراکسیون مستقلین/ پیش‌بینی ساز و کاری برای نشست فراکسیون‌های سیاسی با رئیس‌جمهور

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، غلامعلی جعفرزاده درباره حضور رئیس دفتر رئیس‌جمهور در جلسه فراکسیون مستقلین ولایی گفت: درست است که مردم مشکلات و معظلاتی دارند که باید حل و فصل شود و ثبات و آرامش به مسائل اقتصادی کشور بازگردد؛ اما قصد فراکسیون مستقلین ولایی همکاری، همدلی و تعامل با دولت است.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما در فراکسیون ولایی هفته‌ای یک جلسه با ارکان دولت داریم و مسائل را با اعضای کابینه درمیان می‌گذاریم.
وی با اشاره به جلسه رأی اعتماد وزرای کار، صنعت، اقتصاد و راه عنوان کرد: جلسه امروز نیز درباره چهار وزیری بود که هفته گذشته از مجلس رأی اعتماد گرفتند و رئیس دفتر رئیس‌جمهور هم از نمایندگان تقدیر و تشکر کرد.
این عضو کمیسیون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت که دولت با برنامه‌ریزی دقیق و تعامل با قوای دیگر برای حل مشکلات مردم مصمم است.
وی ادامه داد: نمایندگان مشکلاتی را بیان کردند که بخشی از آن‌ها مربوط به مراسم اربعین بود که رئیس دفتر رئیس‌جمهور پاسخ‌هایی داد. آقای واعظی اعلام کرد که ستاد اربعین هیچ‌گاه تعطیل نمی‌شود و مشکلات ارزی به وجود آمده برای هموطنان عزیز ناشی از سیاست‌های بانک مرکزی بود که باید برطرف شود.
جعفرزاده گفت: آقای واعظی گفت سازو کاری فراهم خواهند کرد تا کمیسیون‌های تخصصی و فراکسیون‌های سیاسی با رئیس‌جمهور دیدارهایی داشته باشند.
منبع: ایلنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها