کد خبر: 515945
تاریخ انتشار :

ناصری‌نژاد: مسئولین نالایق را عزل کنید

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) موضوعی را به هیات رئیسه و کمیسیون آیین نامه تذکر داد و گفت: تقاضا دارم فکری به حال نطق نمایندگان بکنید. نطق‌های نمایندگان تنظیم می‌شود مسائل مهم مردم در آن مطرح می‌شود ولی متاسفانه گوش شنوایی نیست.
وی افزود: مسئولین به نطق نمایندگان و مسائل مردم و حوزه‌ی انتخابیه که در نطق‌ها مطرح می‌شود گوش نمی‌دهند و عمل نمی‌کنند. و در آخر نطق‌ها بدون نتیجه و بلااثر می‌ماند.
رئیس مجلس و کمیسیون آیین نامه دستور دهد کاری در خصوص این نطق‌ها انجام شود تا ما حداقل تاثیر و نتایج این نطق‌ها را شاهد باشیم.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: سالهای متعدد در خدمت مردم شادگان بودیم و مسائل مربوط به این حوزه انتخابیه را مطرح کردیم. درد مردم شادگان را بیان کردیم. ولی آنگونه که باید اقدام می‌شد نشد. تا کی باید این موضوع را مطرح کنیم که تامین آب شرب به یک مشکل جدی بدل شده و مردم در این خصوص گرفتارند؟ هر سال در تابستان ما دچار این گرفتاری هستیم. وضعیت بدتر نیز شده است. امسال سخت‌ترین تابستان را پشت سر گذاشتیم. وزارت نیرو و مسئولین امر توجه داشته باشند .
ناصری‌نژاد ادامه داد: ما این گلایه را همیشه داشته‌ایم که چرا با تانکر به مردم آبرسانی می‌کنید؟ آن هم مردمی که در بین کارون، کرخه، و دز هستند و باید تشنه باشند؟ ولی امسال التماس می‌کردیم که به ما تانکر دهند. این موضوع در کل خوزستان به همین صورت است. تامین آب شرب دغدغه‌ی جدی ما است.
وی بیان کرد: طرح غدیر توسط وزیر نیرو افتتاح شد و سپس معاون رئیس جمهور آن را افتتاح کرد. اما هنوز دغدغه‌ی آب شرب برطرف نشده بود. این طرح طولانی شد؛ قرار بود شهرها به دز متصل شوند اما اکنون به کرخه متصل شدند. خیلی از مناطق و روستاها هنوز آب رسانی نشده است.
وزیر نیرو که این سد را افتتاح کرده بود اما معاون رئیس جمهور هم آن را افتتاح کرد. ولی این طرح هنوز کامل نیست. خیلی باید بر روی آن کار شود تا مشکل آب شرب خوزستان حل شود. سالهاست که ما در این خصوص نطق می‌کنیم اما هنوز مشکل آب شرب حل نشده است. موضوع ریزگردها نیز این چنین است. ما با کوچکترین تغییر جوی شاهد این مشکل هستیم. این همه در این حوزه هزینه شد وعده داده شد تا کی مردم باید این مشکل را داشته باشند؟
ناصری‌نژاد تصریح کرد:‌ یکی از وعده‌ها و شعارهای دولت اجرای طرح پانصد و پنجاه هزار هکتاری بود که این طرح را در دو فاز تعریف کرده بودند. هر کاری که کردند گفتند برای فاز اول بوده اما فاز دوم چه شد؟ یک سال و چند ماه است که فقط وعده می‌دهند. بعید می‌دانم با این روند مشکل حل شود. بیکاری مردم خوزستان هم موضوع دیگری است. این موضوع به هیچ وجه پذیرفتنی نیست که مردم خوزستان در کنار این همه صنایع بیکار باشند.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد:‌ مشکل جدی مردم خوزستان وجود مسئولین نالایق و بی کفایت است که برای حفظ کرسی خود به هر ترفندی دست می‌زنند. اینها را عزل کنید.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها