کد خبر: 517169
تاریخ انتشار :

توصیه علم الهدی به رئیس جمهور و اعضای کابینه/ در دولت ناهماهنگی وجود دارد یا جریان دیگری است؟/ درست نیست که مسئولان ما دنبال اروپایی‌ها راه بیافتند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد با گرامیداشت یاد وخاطره مدرس اظهارکرد: مدرس به عنوان یک دژ مبارزاتی در دوران ستمشاهی با موقعیت شناسی و بصیریت مقابل دشمنان ایستاد.
وی افزود: آنچه امروز برای ملت و مسئولان کشور به عنوان یک مسئله ضروری باید مورد توجه قرار گیرد موضوع موقعیت شناسی است و باید بدانیم دنیا در چه حالی است.رهبر معظم انقلاب در سخنان خود تاکید دارند انقلاب ما تمام نشده و در میانه راه هستیم و بر دشمنی استکبار به رهبری آمریکا با ایران اشاره دارند.
عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: امروز باید بدانیم آمریکا تنها نیست و بسیاری از کشورها نیز پیروی این کشور مقابل ایران ایستاده اند و ما نیز به برکت خون شهدا ۴۰ سال است مقابله توطئه آنها مقاومت کرده ایم.آمریکا تلاش کرد با خروج از برجام نظام و مردم ایران را دچار مشکل کند و از این مسیر به اهداف خود برسد و در این راستا رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد برجام توافق بدی بود که عده ای در داخل برداشت اشتباه از این سخنان داشتند و گفتند این توافق به نفع ایران بوده و مخالفان را سرزنش کردند.
علم الهدی خاطرنشان کرد: اینکه رئیس جمهور آمریکا این سخن را می گوید منظورش این است که در مذاکرات باید همه مصالح آمریکا در نظر گرفته می شد و حالا ما این قرارداد را کنسل کرده و به دنبال یک قرار داد وسیع تر خواهیم رفت.
وی گفت: آنها سپس موضوع مذاکره با ایران با پیش شرط هایی از جمله کنترل برنامه موشکی ایران، جلوگیری از نفوذ منطقه ای ، عدم حمایت از محور مقاومت، حقوق بشر و اقدامات سایبری ایران را مطرح می کنند تا بتوانند قدرت ایران را از بین ببرند.
امام جمعه مشهد بیان کرد: آن روزی که امریکا از برجام خارج شد اقدام ساده ای نبود زیرا آنها وقتی این اقدام را انجام دادند که مطمئن شدند طرفداران اروپایی اش ایران را با کلک و حیله در برجام نگه می دارند و اگر این اطمینان نبود این اقدام را انجام نمی دادند تا ایران به قدرت هسته ای خود بازنگردد.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: این درست نیست که امروز مسئولان و مجلس ما دنبال اروپایی ها راه بیافتند و به لبخند آنها راضی شوند و به نشست دور میز آنها دل ببندند.این اقدامات جای تاسف دارد و امیدواریم خداوند به نمایندگان مجلس موقیعت شناسی بدهد تا مجلس را مدرس وار اداره کنند و مسئولان ما نیز با بصیریت دشمنی ها را تشخیص دهند.
وی تاکید کرد: رئیس جمهور در همایش وحدت اسلامی و دیدار با رهبر معظم انقلاب مقتدر صحبت می کند اما برخی از مسئولان دولتی مصاحبه و اعلام می کنند پولشویی در کشور وجود دارد که اینگونه سخنان در واقع دادن سند به دشمن برای اعمال فشار بر کشور است.
علم الهدی بیان کرد: اینکه آقای دیگری بیاید با یورنیوز مصاحبه کند و بگوید حقوق من ۳ هزار دلار بوده و حالا به ۷۰۰ دلار رسیده و این نشان از نتیجه بخش بودن تحریم ها است که باید با شنیدن این سخنان پرسید در دولت ما ناهماهنگی وجود دارد یا جریان دیکری است؟
منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها