کد خبر: 517518
تاریخ انتشار :

در گفت و گو با نامه نیوز عنوان شد؛

دبیرکل جمعیت آبادگران: پایداری وجود خارجی ندارد/ یک گروه 200 نفری هستند که برای نفع خود به زندگی مردم لطمه می‌زنند/ برنده استیضاح ظریف خواهد بود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه‌نیوز : پایداری‌ها این روزها به تکاپو افتادند و برای ظریف شمشیر را از رو بستند. گرچه جامعه اصولگرایی با استیضاح وزیر امور خارجه موافق نیست اما ترجیح می دهد سکوت کند. سکوتی که از سرمحافظه کاری و با هدف کاهش تنش های درون اردوگاهی است اما قطعا در بزنگاه انتخاباتی هزینه های هنگفتی را به این جریان سیاسی تحمیل می کند.

حسن بیادی درباره استیضاح دكتر ظریف وزير امورخارجه گفت: جامعه خواستار استیضاح سه قوه است نه ظریف فلذا سوال از رئیس جمهور و امثال این استیضاح ردّ کم کنی و گول زدن مردم است، چون موفق عمل نکردند و به خاطر همین درگیری‌هاست که، مبتلا به بی تدبیری و صعف در اداره کشور شده‌اند در نتيجه این مسئله لاینحل زندگی مردم را تحت تأثیر عملکرد منفى خود قرار داده و يأس و نااميدى را در کشور توسعه داده‌اند.
وی با بیان اینکه استیضاح ظریف خواسته جامعه نیست درباره گروههاى تندرو در این موضوع اظهار کرد: یکسری از افراد تمامیت‌خواه به صورت شخصی و نوعاً باندى کارهایی را انجام می دهند بنابراین پایداری و جمنا اصلا وجود خارجی ندارند این گروهها بصورت خوش‌بینانه با ده نفر اداره می شوند و بخاطر بعضى از رسانه‌هاى وابسته و يا ضعيف است كه اینها را باد و جلوه‌گر می کنند والا ۲۰۰ نفر از جناحهاى مختلف چپ و راست هستند كه با اتكا و اتصالشان به مبادى قدرت و ثروت پشت پرده را کارگردانى می کنند و هیچ مسئولیتی را نپذیرفته و پاسخی را هم برای مردم ندارند.
این فعال سیاسی تأکید کرد: همه اینها مثل دو لبه تيغ قیچی مي مانند که زندگی مردم را هدف گرفته و با هر حرکت نا میمونشان به زندگی مردم لطمه و آسیب جدى می زنند اما خودشان چه ارزش پول ملی بالا باشد یا پائین منتفع و مطنعّم می شوند. به عبارت دیگر هزینه کارها سودجويانه این افراد را مردم شريف و ستمديده و بعضى از ديگر سياسيون و علماى كنار زده شده و منتقدين می دهند.
وی درباره تلاش این گروه برای موج آفرینی و سوء استفاده در عرصه سیاسی و اجتماعى خلاف خواست و اراده مردم ادامه داد: این موج ها خواسته و ناخواسته وابستگی به موج های خارجی و بعضاً سودجويان داخلى دارد. در واقع بخشی از این کارهای زشت و ضد انقلابی و ضد مردم و مخالفت و تضعیف رهبری از بیرون هدایت می شود. مگر سئوال از رئیس جمهور و بعضى از وزرا چه خیرات و برکاتی داشت که حالا استیضاح ظریف بخواهد ثمرى داشته باشد.
بیادی تأکید کرد: همانطور که برنده سئوال از رئیس جمهور، روحانی بود، شک ندارم برنده اين استیضاح هم ظریف خواهد بود همه میدانند که ضعف در اداره و مديريت مجلس بيداد ميكند مگر اين آقايان فشار نیاوردند که آقای شریعتمداری را از وزارت "صمت" بردارند اما همین مجلس به وزارت او در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی رأی بيشترى داد. مگر آقای آخوندی استیضاح نشد اما با آرای بیشتری دوباره به وزارتخانه برگشت. معتقدم مجلس وجود خارجی ندارد و بیش از 50 درصد نمایندگان فقط براساس حفظ منافع شخصی و باندی عمل می کنند و چه به سر مردم مى آيد برايشان مهم نيست متاسفانه بايد بگويم نتيجه كارنامه هر سه قوه در بين قاطبه مردم مردود است و عملكردشان را براساس منافع محلى و شخصى ميدانند و از حفظ منافع و اقتدار و عزت ملى خبرى نيست و روز به روز اختلافات طبقاتى و فساد خانمان برانداز ادارى گسترده تر و آسيبهاى اجتماعى جلوه دارتر ميشود و تازه در پاسخ و اعتراض مردم ميگويند چشمتان كور و دنده تان نرم چرا به اين و يا آن راى داده ايد فلذا يك نفر نيست كه با جرأت و استدلال بگويد مگر شما ماهاتيرمحمد و يا آنجلامركل را معرفى كرديد كه مردم به روحانى راى دادند؟ .

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها