کد خبر: 520329
تاریخ انتشار :

سخنان پنهانی برادران شریف با یکدیگر فاش شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، «فیاض الحسن چوهان» وزیر اطلاع رسانی ایالت پنجاب اعلام کرد: در پی دیدار چند دقیقه‌ای نواز شریف و شهباز شریف در پارلمان پاکستان جزئیات گفتگوی محرمانه آنان فاش شد.
وی مدعی شد نواز شریف به برادرش گفته است: نباید به آصف علی زرداری و حزب مردم اعتماد کرد زیرا چرخش آنان به سمت ما از روی ترس و اجبار است.
چوهان اظهار داشت: نواز شریف به حیله‌های گذشته زرداری اشاره کرده و به برادرش تاکید کرده است فریب چرب زبانی های کنونی وی را نخورد.
وزیر اطلاع رسانی ایالت پنجاب افزود: نوازشریف به پیگیری های اخیر دادگاه عالی پاکستان علیه زرداری اشاره کرده و اضافه کرد: نزدیک شدن او به حزب نواز و کمک خواستن از ما برای فرار از چنگ مجازات دادگاه عالی پاکستان است و غیر از این هیچ دلیلی ندارد.
عضو ارشد حزب تحریک انصاف گفت: حتی برادران شریف متوجه چرخش مصلحتی حزب مردم به سوی خود شده اند و آنها را خطری بزرگ دانسته اند.
گفتنی است اخیر «آصف علی زرداری» رئیس جمهور سابق پاکستان اعلام کرد: برای اعمال فشار بر دولت پاکستان احزاب اپوزیسیون باید متحد شوند.
این درحالی است که زرداری در ایام انتخابات هرگونه اتحاد با حزب نواز را رد کرده و می گفت: انسان عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود.
منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها