کد خبر: 521544
تاریخ انتشار :

حجت الاسلام سعیدی: فتنه ۸۸ آخرین فتنه نبود/ انقلاب امروز گرفتار توهم اضطرار است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی روز یکشنبه در سخنرانی پایانی راهپیمایی مردمی حماسه ۹ دی در مشهد در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) افزود: اگر تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۸۸ نبود می توانست انقلاب را از مسیر خود خارج و به سقوط بکشاند. مردم در طول ۴۰ سال اخیر نشان داده اند هر جا انقلاب، نظام و ارزشها در خطر باشند به میدان می آیند. فتنه سال ۸۸ نخستین و آخرین فتنه نبوده و نیست لذا اگر می خواهیم دستاوردهای انقلاب را حفظ کنیم باید هوشیار باشیم.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با تقسیم بندی فتنه به نرم و سخت گفت: فتنه نرم مقدمه فتنه سخت است. از ویژگیهای فتنه ۸۸ این بود که بین خواص انقلابی، عمارگونه و خواص ساکت و منفعل فاصله انداخت. باید متوجه باشیم که وقتی رهبری محور است جریان مقابل حقانیت ندارد و در این خصوص خواص باید موضعگیری کنند والا رهبری تضعیف می شود. بین عناصر فتنه که در داخل هستند و عوامل خارجی ارتباط و تعامل وجود دارد. در فتنه ۸۸ نیز امپراتوری رسانه ای غرب با تمام قوا در حمایت از فتنه گران متمرکز شد و همه تلاش آنها این بود که بر رهبری فشار و ایشان را وادار به عقب نشینی کنند.
حجت الاسلام سعیدی ادامه داد: انقلاب امروز گرفتار توهم اضطرار است، به این معنا که عده ای معتقدند نمی توان در برابر آمریکا ایستاد. همین افراد در مجلس ششم به رهبری نامه نوشتند و خواهان کنار گذاشتن چرخه هسته ای و نوشیدن جام زهر بودند. خواص و اهل قلم باید روشنگری کنند تا جلو فتنه های بعدی گرفته شود.
منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها