کد خبر: 521546
تاریخ انتشار :

سردار شریف: پایه اصلی تحریم‌ها بعد از وقایع سال 88 شکل گرفت

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، سردار رمضان شریف در مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی ماه در گرگان، اظهار کرد: دشمن با تمام توان خود همانگونه که در جریان کودتاهای اول انقلاب، جنگ تحمیلی، درگیری های قومی و مذهبی و راه اندازی و تقویت سازمان منافقین خلق نقش داشت، در جریان فتنه 88 هم نقش بزرگی داشت.
وی افزود: فضای غبار آلودی که در این سال ایجاد شد، هزینه بسیار زیادی به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب ما تحمیل کرد. انتخابات سال 88 در میزان و مشارکت مردم، یکی از انتخابات های نمونه در 30 سالگی انقلاب بود ولی دشمن با استفاده از غفلت های داخلی، تلاش کرد که این جریان را به یک اتفاق تلخ تبدیل و حداکثر بهره برداری را داشته باشد.
شریف با بیان اینکه مردم ما امروز هم تاوان این هزینه سنگین را می دهند، خاطرنشان کرد: حوادث سال 88 با همه هزینه هایی که برای کشور داشت، ولی فرصتی طلایی برای شناخت دشمن و بازگشت به ارزش های انقلاب اسلامی بود.
سخنگوی کل سپاه بیان کرد: مردم در 9 دیماه بعد از هشت ماه صبر و انتظار برای بازگشت همه به قانون و تدابیر و فرامین رهبری، به صورت خودجوش به خیابان ها آمدند و به این غائله طراحی شده و موثر بر انقلاب اسلامی پایان دادند.
وی، رهبری را از سرمایه های بسیار ارزشمند کشورمان دانست و گفت: برای امت اسلامی خفت بالاتر از این نیست که شیطان بزرگ به پرده داران حرمین شریفین بگوید که شما گاو شیرده هستید.
شریف در ادامه با اشاره به توانمندی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: سپاه تمامی حرکات و رفتارهای دشمن را عمیق و دقیق مطالعه و برای همه آنها نسخه های بسیار موثر و تمام کننده طراحی می کند.
سخنگوی کل سپاه اظهار کرد: دشمنی آمریکا، صهیونیسم ها، آل سعود و امثال آنها نسخه های مشخصی دارد و از این بابت نگران نیستیم، ولی فقر و بیکاری را دشمن جدی مردم می دانیم.
وی تاکید کرد: مدعی هستیم که همه مشکلات امروز ما قابل حل است؛ ما مشکلات بسیار پیچیده تری را پشت سر گذاشتیم. تکنولوژی صنایع دفاعی جزو یکی از پیچیده ترین تکنولوژی ها است و ما در همه بخش های آن به مرز خودکفایی رسیدیم، پس چرا نمی توانیم که مسائل بسیار کوچکتر را حل کنیم؟
شریف با بیان اینکه دشمن جرات به تهدید نظامی کشور ندارد، گفت: اعتقاد راسخ داریم که آمریکایی ها در مرحله جدید تحریم ها نه تنها کاری از پیش نخواهند برد، بلکه این وضعیت تلنگری برای ما خواهد بود که در حوزه اقتصادی به حدی برسیم که دیگر دشمن جرات نکند در حوزه تهدید اقتصادی نیز حضور پیدا کند.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها