کد خبر: 523215
تاریخ انتشار :

چه کسانی وام 60 میلیون تومانی ازدواج دریافت می کنند؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از پیشنهاد نمایندگان برای افزایش وام ازدواج خبر داد و گفت: نمایندگان با توجه به افزایش تورم و بالا رفتن قیمت کالا‌ها، پیشنهاد افزایش وام ازدواج در سال 98 را مطرح کرده و آن را برای بررسی به کمیسیون تلفیق ارائه کرده‌اند.
وی افزود: با توجه به تغییر قیمت‌ها اعضای کمیسیون پیشنهاد افزایش وام 15 میلیونی به 20 میلیون با باز پرداخت 6 ساله برای همه زوج‌ها را مطرح کردند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه کاهش سن ازدواج یکی از سیاست‌های نظام است، اضافه کرد: نمایندگان در همین راستا، سیاست پیشنهاد افزایش وام به 30 میلیون با بازپرداخت 7 ساله برای زوج‌هایی که کمتر از 24 سال سن دارند مطرح کردند.
پژمانفر با بیان اینکه درباره وام 30 میلیونی ازدواج نیز 2 پیشنهاد مطرح شده، اضافه کرد: یک پیشنهاد این است که این 30 میلیون هم به پسر و هم به دختر تعلق بگیرد که در مجموع 60 میلیون می‌شود و پیشنهاد دیگر این است که به دختر 20 میلیون وام تعلق گیرد که در مجموع 50 میلیون می‌شود.
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: همه این پیشنهادات به کمیسیون تلفیق ارائه شده که پس از بررسی و تصویب در این کمیسیون، این پیشنهادات باید به تصویب نمایندگان در صحن علنی مجلس نیز برسد.
منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها