کد خبر: 526215
تاریخ انتشار :

حداد عادل: دشمن دنبال نفوذ در حوزه است/ افتخار نیست که کسانی بگویند هرگز انگشت ما روی فیلتر نخواهد رفت

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، غلامعلی حداد عادل در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم با تاکید بر اینکه این افتخار نیست که عده ای بگویند هرگز انگشت ما روی فیلتر نخواهد رفت، اظهار داشت: دشمن برای جنگ اقتصادی خود پیوست فرهنگی تعریف کرده که با ابزار شبکه ها و فضای مجازی به دنبال تحقق اهداف شوم خود است.

وی همچنین با اشاره به جایگاه قم در کشور، این شهر را کانون فقاهت و فقه آل محمد(ص) و شهر خون و اجتهاد دانست و تاکید کرد: بار سنگین حفظ اسلامیت این انقلاب بر دوش قم است و هیچ تردیدی در آن وجود ندارد.

حدادعادل، قم را خاستگاه انقلاب اسلامی دانست وتاکید کرد: دشمن که به دنبال ضربه زدن به نقاط قوت این انقلاب است به طور قطع برای قم به عنوان خاستگاه و نقطه قوت انقلاب برنامه دارد تا با نفوذ در حوزه علمیه، روحانیتی در کشور تربیت شود تا دین را از سیاسیت جدا بدانند. با وجود مراجع تقلید انقلابی کشور، حوزه های علمیه و حضور مردم غیرتمند و شهیدپرور قم که همواره پشتیبان امام و رهبری بودند هرگز نخواهند توانست به نقشه های شوم خود دست پیدا کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ورود به دهه پنجم انقلاب فرصتی برای بازخوانی مسیر گذشته انقلاب است اظهار داشت: امروز کارنامه ای چهل ساله از انقلاب در اختیار داریم که باید این کارنامه مورد بررسی قرار گیرد.

حداد عادل با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایجاد حکومت دینی در کشور است، چراکه دنیای غرب که سلطه خود را بر همه جهان می خواهد پرونده حکومت دینی را در دنیا بسته دیده بود و امام راحل، دین را بار دیگر به زندگی مردم بازگرداند.

وی با بیان اینکه مسیحیت در غرب در کلیساها مبحوس شده است گفت: سکولاریسم در غرب دین را به ابزاری نمادین تبدیل کرده و به دنبال تبدیل اسلام به وضعیتی مشابه مسیحیت بود ولی امام(ره) با ایجاد حکومت دینی، اسلام را در تمام شئون زندگی و حکومت جاری کرد.

حدادل عادل همچنین با تاکید بر حساسیت مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی لایحه پالرمو (کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرایم سازمان‌یافته فراملی) گفت: جهات مثبت و منفی پالرمو در دست بررسی است و مجمع تشخیص مصلحت نظام در نهایت تصمیمی خواهد گرفت که به سود ملت باشد.

وی با اشاره به بررسی قرارداد پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: بررسی این لایحه در دستور کار مجمع قرار دارد و در این زمینه بررسی های مختلف کارشناسی در حال انجام است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها