کد خبر: 527917
تاریخ انتشار :

سخنان مهم معاون ستاد کل نیروهای مسلح درباره عملیات تروریستی خاش

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرتیپ ابوالفضل شکارچی امروز در سومین همایش سالانه «نقش علما، روحانیون و نخبگان در مقابله با جریانات تکفیری»در سراوان اظهار داشت: اقدام جنایتکارانه تروریست‌ها در محور زاهدان- خاش با هدف تلخ کردن کام ملت ایران در پی شیرینی حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی صورت گرفت.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه دشمنان ملت ایران تلاش داشتند در راهپیمایی ۲۲ بهمن ناامنی ایجاد کنند، افزود: مردم غیور شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان در کنار دیگر اقشار ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حماسه‌آفرینی کردند و همین موضوع سبب خشم دشمنان نظام و انقلاب شد.
سرتیپ شکارچی تصریح کرد: بی‌شک دشمنان ملت ایران که در طراحی و اجرای این اقدام جنایتکارانه دخیل بوده‌اند به‌زودی پاسخ این جنایت را خواهند گرفت و سیلی محکمی از نیروهای امنیتی خواهند خورد.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان این ملت چشم دیدن پیشرفت و آبادانی سیستان و بلوچستان را ندارد و در همین راستا دست به اقدامات تروریستی می‌زنند، اما این مردم همیشه در صحنه و هوشیار هرگز اجازه بهره‌برداری سوء را به دشمنان نخواهند داد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها