کد خبر: 529107
تاریخ انتشار :

توضیحات یک نماینده از افزایش یک میلیون تومانی حقوق کارگران در سال آینده

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، محمدرضا منصوری خواستار افزایش حقوق کارگران در سال آینده شد و اظهار کرد: برخی نمایندگان مجلس پیشنهاد افزایش یک میلیون تومانی را مطرح کرده‌اند‌.
وی با اشاره به افزایش نرخ ارز و کاهش ارزش پول ملی افزود: در حال حاضر حقوق کارگران از حد متعادل پایین‌تر است و این قشر از عهده مخارج خود بر نمی‌آیند.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس اظهار کرد: افزایش یک میلیون تومانی حقوق کارگران نیازمند بررسی در صحن علنی مجلس است تا نتیجه درست آن به مردم اعلام شود.
منصوری بیان کرد: هم اکنون این قشر از جامعه به دلیل نا به سامانی اقتصادی در شرایط سختی معیشتی هستند و برای گذران زندگی ساده با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند از این رو حمایت از آنان ضروری است.
وی گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، استفاده از تکنولوژی روز و صادرات محوری با تکیه بر تولید کالاهای مرغوب و با کیفیت است.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس افزود: باید بتوانیم با ارائه منابع مشخص و درست شاهد افزایش حقوق منطقی و درآمدی کارگران باشیم زیرا در صورت تصویب افزایش یک میلیون تومانی حقوق کارگران، همچنان این قشر با مشکلات عدیده مالی مواجه هستند.
منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها