کد خبر: 529575
تاریخ انتشار :

انتشار برای نخستین بار ؛ جزئیاتی از پیام ویژه ایران به صدام درباره حفاظت از سلامت آیت‌الله سیستانی

انتشار برای نخستین بار ؛ جزئیاتی از پیام ویژه ایران به صدام درباره حفاظت از سلامت آیت‌الله سیستانی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روابط عمومی برنامه «دستخط» اعلام کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیرسابق دادگستری دراین برنامه همچنین از افشای نوار صوتی مقامات امنیتی و قضایی در سال 67 با آیت‌الله منتظری در خصوص منافقین خواهد گفت و زوایای جدید را از این مقطع تاریخی حساس بیان خواهد کرد.
عملکرد دولت‌های یازدهم و دوازدهم، چرایی به نتیجه نرسیدن برجام، تصورغلط برخی از سیاسیون درباره وزیران دولت آقای روحانی، علت انتخاب نشدن به عنوان وزیردادگستری در دولت دوازدهم، ساختار جدید جامعه روحانیت مبارز، افق کشور برای انتخابات‌های مجلس و ریاست جمهوری آینده، علایق شخصی و خانوادگی، شغل پدرش و ارتباط او با رهبرمعظم انقلاب و ... از جمله مواردی است که وزیراسبق کشور درباره آنها سخن می‌گوید.
«دست خط» جمعه‌ها ساعت 17 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود و تکرار آن هم شنبه‌ها ساعت 14و 45 از همین شبکه پخش خواهد شد.
«دست خط» با شخصیت‌های کشور درباره شرایط و مسائل روز کشور و فراز و نشیب‌های چهل سال گذشته و همچنین خانواده آنها گفتگو کرده است و یکی از برنامه هایی است که به صورت ویژه به تاریخ شفاهی انقلاب و نظام اسلامی می‌پردازد.
«دست خط» به تهیه کنندگی مریم حداد ،اجرا و سردبیری محمدحسین رنجبران، مدیرتولیدی محمدرضا قنادان‌زاده، کارگردانی هنری حمیدرضا خوشبازان و دستیاری عبدالرضا منزوی تولید می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها