کد خبر: 530750
تاریخ انتشار :

روایت سرلشکر موسوی از پایان جنگ اقتصادی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در همایش فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش، ضمن تشکر و قدردانی از همه کارکنان این قرارگاه، گفت: در این یکسال گذشته توانستیم با موفقیت از جنگ پییچیده اقتصادی دشمن که در سال 97 به اوج خود رسید، عبور کنیم.
وی افزود: به اعتقاد من جنگ اقتصادی اخیر که توامان با عملیات‌های روانی و سیاسی است و یکی از پیچیده‌ترین و سخت‌ترین جنگ‌ها حتی سخت‌تر از دوران دفاع مقدس است.
امیر سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: ما یک سال از جنگ اقتصادی را پشت سر گذاشته‌ و دشمن را ناکام کردیم و حداقل یکسال دیگر را پیش رو داریم و باید با مدیریت، تحمل و صبر از یکسال باقی مانده نیز عبور کنیم.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال نابودی کشور بوده و هستند، گفت: رسمی‌ترین مقامات دشمنان ما رسما اعلام کردند که ایران اسلامی چهل سالگی انقلاب خود را نخواهد دید و برای آن برنامه‌ریزی‌ها کرده بودند، و هنوز هم در حال برنامه‌ریزی هستند و میلیاردها دلار نیز هزینه می‌کنند.
وی با بیان اینکه ارتش بخشی از ملت ایران و رکنی مهم از نظام جمهوری اسلامی ایران است، تاکید کرد: با وجود همه سختی‌ها و مشکلات کارها خوب پیش رفته است اما این پیشرفت‌ها شاید رضایت ما را به دنبال نداشته باشد چرا که انتظار، آرزو و مطلوب ما ممکن است چیز دیگری بوده باشد، اما وقتی در یک معادله جنگی قرار بر نابودی بوده اما نه تنها این خواسته باطل دشمنان محقق نشده بلکه در همین معادله رشد و پیشرفت داشته‌ایم و به همین دلیل است که تاکید دارم ما در طول این یکسال موفق بوده‌ایم.
امیر سرلشکر موسوی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ارتش جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم محدودیت‌ها، گفت: خیلی‌ها می‌گفتند پروژه چیتگر اصلا شدنی نیست و اما ما توانستیم هرچند هنوز خیلی عقب هستیم اما سعی بر این داشتیم که انگیزه، تحرک و خواستن محقق شود.
امیر سرلشکر موسوی تاکید کرد: آن کسی که خود، هدف، هویت، مسئولیت، دشمن و کارت شناسایی خود را می‌شناسد، می‌داند آن زمان باید چه کار کند؛ آن زمان است که کارت شناسایی خود را سر دست خود می‌گیرد و از این تهدیدها هیچ واهمه‌ای ندارد و پیش می‌رود.
فرمانده کل ارتش ادامه داد: وقتی می‌گوییم کارت شناسی را بر سر دست بگیرید یعنی آن فرمانده، محقق، کاربر، تعمیرکار، استاد، دانشجو و دانش پژوه وقتی آن کار را انجام می‌دهد، هرکسی که از دور کار وی را مشاهده می‌کند، تبلور «سر دست گرفتن کارت شناسایی» و هویت قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش را در وجود آن ببیند.
منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها