کد خبر: 532877
تاریخ انتشار :

ناصر قوامی: 98 سال سختی معیشتی است/ باید مقابل اعتراضات مردم سعه صدر داشت

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، ناصر قوامی پیش‌بینی کرد که سال 98 سال سختی از نظر معیشتی برای مردم است. به نظر می‌رسد ما در سال آینده از نظر اقتصادی مشکلات بسیار زیادی داشته باشیم مگر اینکه تدبیری برای گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی اندیشیده شود. الان متأسفانه گرانی‌ها ساعت به ساعت شده است و مردم کلافه شده‌‌اند.

این نماینده مجلس ششم تأکید کرد: بیکاری نیز معضلی است که اگر برای آن برنامه‌ریزی نشود، خانواده‌‌ها را کلافه‌تر خواهد کرد و مشکلات کشور بیشتر می‌شود.

قوامی همچنین درباره نحوه مواجهه با اعتراضات مردمی گفت: اولاً آن‌هایی که اعتراض دارند باید به‌صورت مسالمت‌آمیز و منطقی اعتراض خود را مطرح کنند. در مقابل، حاکمیت هم باید سعه‌صدر داشته باشد و اعتراضات مردمی را تحمل کند که اگر این‌گونه عمل شود، مشکلی پیش نمی‌آید.

او یادآور شد: اینکه مردم بیایند اعتراض خود را بیان کنند مسئله عجیبی نیست و در سایر کشورها هم این اعتراضات وجود دارد و مشکلی هم به‌وجود نمی‌آید. مسئله در چگونگی بیان اعتراض و نحوه برخورد با اعتراضات است.

قوامی گفت: دو طرف باید رعایت کنند، یعنی معترضان بر اساس منطق و عقل اعتراض کنند و در خیابان چیزی را تخریب نکنند، چون نتیجه‌اش خشونت و سرکوب می‌شود و راه هم به‌جایی نمی‌برد. در مقابل حاکمیت هم باید سعه‌صدر داشته باشد و نیروهای امنیتی با معترضان برخورد نادرست نداشته باشند که آنان عصبانی بشوند و دست به خشونت بزنند.

او در پایان از مسئولان در همه نهادها خواست به دغدغه‌های مردم توجه کنند و در راستای حل مشکلات آنان اقدام عملی کنند.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها