کد خبر: 533334
تاریخ انتشار :

رویترز: آژانس از 'انبار اتمی' مورد ادعای نتانیاهو در ایران بازدید کرده است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در گزارش خبرگزاری رویترز آمده است: با توجه به اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که یک 'انبار اتمی' در ایران وجود دارد، کارشناسان آژانس بین المللی انرژی اتمی از این مکان بازدید کرده اند.
یک دیپلمات بدون ذکر اطلاعات کافی به رویترز گفته است: بازرسان آژانس در ماه گذشته میلادی از انبار مورد ادعای نتانیاهو بازدید کردند.
رویترز در گزارش خود آورده است : یک مقام ایرانی گفته است «ما چیزی برای پنهان کردن نداریم و هر نوع دسترسی‌ که به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داده شده، در چارچوب مقررات و قواعد بوده و نه چیزی فراتر از آن.
نخست وزیر رژیم اسرائیل، پنجشنبه پنجم مهر 1397 (27 سپتامبر 2018) در مجمع عمومی سازمان ملل متحد مدعی شد که خبر دارد ایران در کوچه «ماهر» محله «تورقوزآباد» تهران یک انبار سری اتمی دارد و او برای نخستین بار است که راز این انبار هسته‌ای ایران را فاش می‌کند.
اظهارات نتانیاهو در این باره با هشتگ هایی نظیر #تورقوزآباد دستمایه طنز کاربران در شبکه های اجتماعی به ویژه توئیتر شد تا خاطره نقاشی ها و کارتون های قبلی او در سازمان ملل و شوخی های مرتبط با آن دوباره زنده شود. برخی کاربران نوشتند که نتانیاهو باز هم بازی خورده و مانند قضایای «شورآباد» و «دریای ایذه» رودست خورده است یا جاسوسان به او آدرس غلط داده اند.
این نخستین باری نیست که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعایی عجیب علیه ایران مطرح می کند و مورد تمسخر افکار عمومی قرار می گیرد.
منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها