کد خبر: 533755
تاریخ انتشار :

واکنش تند آیت‌الله نوری همدانی به ترامپ: از سر پریشانی پاسداران ما را محکوم به تروریست بودن می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، آیت الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار اعضای اطلاعات سپاه قزوین با اشاره به اهمیت کادرسازی در اسلام اظهار کرد: پاسداران اسلام در اوایل انقلاب به جبهه‌ها حرکت کردند و بنده نیز سعی می‌کردم که در جبهه‌ها حضور داشته باشم، ما در حدیث داریم که مسلمان یا باید جهاد رفته باشد و یا باید آرزوی جهاد داشته باشد و اگر مسلمان هیچ کدام از این ویژگی‌ها را نداشته باشد، شعبه ای از نفاق را در خود دارد.
وی با تاکید بر اینکه آلات و ابزار جهاد در جنگ گرم و جنگ نرم تفاوت دارد تصریح کرد: ما باید به آلات هر دو نوع جنگ مسلح باشیم و در جنگ نرم باید بصیرت و شجاعت را سرلوحه کار خود قرار دهیم، چرا که رهبر انقلاب به پاسداران توصیه کردند که بصیر و شجاع باشند.
این مرجع تقلید با بیان اینکه کسی که در اطلاعات فعال است باید در موضوعی که در آن فعال است، عاقبت اندیش و محکم باشد گفت: افرادی که در این بخش فعال هستند باید خیرخواهی و دلسوزی و در عین حال عاقل بودن را در کار خود فراموش نکنند، همچنین این افراد باید مطیع رهبر خود باشند و کاری نکنند که بعداً مجبور به عذرخواهی کردن شوند.
وی با تاکید بر اینکه دشمنان مردانگی جنگ روبرو را ندارند و برای خرابکاری گروه‌هایی مانند داعش را روانه منطقه می‌کنند که بعدها از این خرابکاری‌ها بهره برداری کنند افزود: دشمن در منطقه نتوانست اهداف خود را دنبال کند و رئیس جمهور آمریکا از سر پریشانی پاسداران ما را محکوم به تروریست بودن می‌کنند و ما این طرز فکر را محکوم می‌کنیم.
آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه پاسداران مایه عظمت اسلام هستند تصریح کرد: انقلاب ما انقلابی معنوی بوده و در هیچ جای دنیا چنین انقلابی واقع نشده و خداوند متعال باید به ما کمک کند، حکومت، علم و ارزش سه رکن اساسی هستند که تا جهاد نباشند این سه رکن وجود نخواهد داشت.
این مرجع تقلید یادآور شدند: شناخت دشمن و نقشه‌های آنان بسیار دارای اهمیت است و جمهوری اسلامی اگر اراده کند می‌تواند اسرائیل را نابود کند، چرا که این رژیم در تیررس ما است.
منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها