کد خبر: 535072
تاریخ انتشار :

تکذیب درگیری نیروهای ایرانی و روس در سوریه

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه‌نیوز: در پی انتشار شایعاتی مبنی بر درگیری میان نیروهای ایرانی و روس در استان‌های مرزی دیرالزور در شرق و حلب در شمال غرب این کشور، ارتش سوریه اعلام کرد که گزارش‌های حاکی از وقوع درگیری عاری از صحت است.
به گزارش نامه‌نیوز و به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(SANA)، یک منبع نظامی ظهر امروز(شنبه) گفت که گزارش های مبنی بر وقوع درگیری میان نیروهای ایرانی و روس کاملا بی پایه و اساس است.
منبع مذکور در این باره اظهار داشت: برخی پایگاه های اینترنتی و رسانه های نوشتاری خبری را منتشر کردند مبنی بر این که میان نیروهای روس و ایرانی در دیر الزور و حلب درگیری روی داده است؛ فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه، آن چه در این پایگاه ها و روزنامه ها آمده را به طور کامل تکذیب کرده و تاکید می کند که این خبر کاملا عاری از صحت و بی پایه و اساس است.
این منبع نظامی سوری که نام وی فاش نشده، همچنین تصریح کرد: فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه از رسانه های مختلف درخواست می کند که در انتشار اخبار، دقت و مسئولیت پذیری داشته باشند و هیچ گونه خبر نظامی و میدانی را کار نکنند مگر آن که از یک منبع نظامی صادر شده باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها