کد خبر: 536869
تاریخ انتشار :

یک نماینده مجلس: 28 میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور به کشور بازنگشته است/ دولت به یک کارشناس خارجی ماهی ۱۳۸ میلیون تومان حقوق می‌دهد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: افزایش قیمت بنزین غیرقانونی است در حالی که باید از مسیر قانون این موضوع مصوب شده باشد ضمن اینکه این افزایش قطعاً تورم زیادی در کشور داشته و به مصلحت نیست.

وی افزود: نحوه اعلام سهمیه‌بندی بنزین و تکذیب آن باعث از بین رفتن اعتماد عمومی شده است.

نماینده مردم محلات در مجلس تصریح کرد: وقتی آقای عراقچی اعلام می کند که عایدی ما از اروپا نزدیک به صفر است و آقای ظریف می‌گوید اتحادیه اروپا فقط یک درصد تعهداتش به برجام را عمل کرده است مشخص نیست به چه دلیلی در برجام باقی مانده ایم؟ آیا تاریخ در مورد این موضوع قضاوت روشنی از ما خواهد کرد؟

وی اظهار داشت: یک کارشناس خارجی را به کار گرفته و استخدام کرده‌اند که ماهی ۱۳۸ میلیون تومان به او حقوق می‌دهند و آیا همین رقم را هم به معلم و کارگر می‌دهید؟ چرا پول بیت المال را اینگونه خرج می‌کنید و چرا تصمیم گیری در مورد این افراد این گونه است؟

سلیمی افزود: در کشوری که رتبه چهارم در زمینه تربیت معلم و مهندس را در جهان داراست آیا باید کارشناسان خارجی به کشور بیاوریم؟

وی افزود: نظارت دولت تعطیل است و ۲۸ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور به کشور بازنگشته است لذا بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و وزارت صنعت باید پاسخگوی این موضوع باشند.

نماینده مردم محلات در مجلس افزود: در شرایطی که باید درد مردم را درمان کنیم عده‌ای به دنبال آن هستند که این وزارتخانه را تفکیک کرده، ادغام کرده و یا کوچک کنند در حالی که بهتر آن است به مسائل اساسی کشور توجه کرده و مشکلات را حل کرد.

وی در پایان افزود: آقای رئیس جمهور مردم بیش از این از شما انتظار دارند.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها