کد خبر: 537639
تاریخ انتشار :

امیدواری یار نزدیک لاریجانی به تکرار ائتلاف امید

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بهروز نعمتی سخنگوی هیات رئیسه مجلس و عضو فراکسیون مستقلین درباره‌ی بوجود آمدن جریان سومی گفت: جریان سوم بیشتر از ۱۰ سال است که با اسم‌های اعتدال، مستقلین و ... به وجود آمده است. من حتی یادم می‌آید در مجلس ششم هم قرار بود یک طیف مستقلین ایجاد شود لذا این صحبت از سال‌ها پیش مطرح بوده است. اما در حال حاضر این واقعیتی است که جریان سوم وجود دارد.
نعمتی در پاسخ به این سوال که چرا این موضوع هنوز جایگاه ویژه‌ای پیدا نکرده است گفت: چرا اتفاقا پذیرفته شده است حال ممکن است یکی مقبولیت بیشتری داشته باشد و یکی کمتر.
او در پاسخ به این سوال که ملاک‌تان برای اینکه می‌گویید جریان سوم بین مردم شناخته شده است چیست؟ گفت: اگر ملاک را تعداد کرسی‌های مجلس بدانیم می‌بینیم این جریان سوم در مجلس اثرگذاری خود را دارد. اگر دولت را هم ملاک قرار دهیم که دولت هم معتقد است برخاسته از جریان اعتدالی است.
این نماینده تهران در پاسخ به این سوال که این موفقیت در مجلس و دولت که شما از آن به عنوان اقبال به جریان سوم یاد می‌کنید در اثر ائتلاف با اصلاح‌طلبان به وجود آمده است و چیزی نیست که بگوییم تنها مقبولیت جریان سوم بوده است گفت: به هر حال این موضوع چه به صورت ائتلافی باشد و چه به صورت مستقل، وجود دارد. من فکر می‌کنم آن ائتلافی که ایجاد شد می‌تواند تکرار شود و می‌تواند اثرگذار باشد البته با یک مانیفست روشن که هرکس سهم خود را بداند و بعد از آن هم سهم‌خواهی‌ها کم شود.
او ادامه می‌دهد: من معتقدم با توجه به ایراداتی که در اداره کشور وجود دارد به نظر می‌رسد هرچه از افراد و افکار مختلف در اداره کشور استفاده کنیم موفق‌تر خواهیم بود. من حتی می‌گویم اگر دولتی روی کار می‌آید باید از منتفدانش هم در آن دولت استفاده کنند.
منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها