کد خبر: 537964
تاریخ انتشار :

اعتماد ملی در مسیر انتخابات/ گرامی مقدم از تشكيل کمیته انتخابات خبر داد

اعتماد ملی در مسیر انتخابات/ گرامی مقدم از تشكيل کمیته انتخابات خبر داد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نيوز، اسماعیل گرامی‌مقدم با اشاره به اینکه کمیته انتخابات حزب اعتماد ملی فعال بوده و در چهار ماه گذشته حدود ۱۵ جلسه برگزار کرده است، اظهار کرد: این کمیته در حال اجرای برنامه‌های حزب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی است. کمیته رسانه و تشکیلات اعتماد ملی نیز به کمیته انتخابات کمک می‌کنند.

وی همچنین با بیان اینکه حزب در استان‌های مختلف کشور در حال شناسایی نامزدهای احتمالی انتخابات است، افزود: تا زمانی‌که شورای عالی سیاست‌گذاری و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به صورت منسجم وارد انتخابات شوند، اعتماد ملی از همه توانمندی‌های خود برای انتخابات استفاده می‌کند. حزب نمی‌تواند فعالیت کمیته‌های خود را به دلیل ائتلافی که در آینده شکل می‌گیرد، متوقف کند بنابراین اعتماد ملی تا زمان ایجاد ائتلاف، از همه ظرفیت‌های خود بهره می‌گیرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه تاکید کرد: رویکرد حزب اعتماد ملی، حضور مستمر در انتخابات است. ما پیگیر مطالبات مردم و نامزدهای انتخابات بوده و هستیم اما تحریم انتخابات به این دلیل که تعدادی از اصلاح‌طلبان ردصلاحیت شوند در دستور کار حزب قرار ندارد. البته این انتظار را داریم که بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات بدون نگاه خطی و جناحی و عادلانه باشد.

سخنگوی حزب اعتماد ملی همچنین خاطرنشان کرد: تحریم دومین دوره انتخابات دوم شورای شهر و مجلس هفتم به اصلاح‌طلبان خسارت زد. سید محمد خاتمی حتی در انتخابات سال ۹۲ شرکت کرد و برای من درک این مطلب سخت است که افرادی که خود را نزدیک به خاتمی می‌دانند، چرا از تحریم انتخابات حرف می‌زنند؟ این پرسش مطرح است که تحریم انتخابات با حضور خاتمی یا بدون حضور او؟ و تحریم انتخابات از چه جایگاهی مطرح شده است؟ آیا از سوی شورای عالی سیاستگذاری یا شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان مطرح شده است یا نظر شخصی است؟

گرامی‌مقدم در پایان گفت: ما برگزاری انتخابات سالم و قانونی را در شورای عالی سیاستگذاری و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات دنبال کرده و از حقوق نامزدهای انتخابات دفاع می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها