کد خبر: 539247
تاریخ انتشار :

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

دشمن از پیشرفت و شکوفایی ما هراس دارد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نيوز، سیدقاسم قریشی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی قدس عنوان کرد: تنها راه مقابله ملت ایران با استکبار جهانی و تحریم‌ها، ایستادگی است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: در شرایط فعلی، دشمن درصدد بزرگنمایی مشکلات و ناامید کردن مردم است.

قریشی بیان کرد: کشور ایران در طول سال‌های اخیر موفقیت‌های چشمگیری داشته است و امروز نیز رمز مهم موفقیت در گرو ایستادگی و مقاومت است. ملت ایران، چنین مقاومت و ایستادگی را در جبهه‌های مختلف از ابتدای انقلاب اسلامی و به ویژه دفاع مقدس نشان داده‌اند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: مهم‌ترین راه حل برای گشایش و رهایی از مشکلات، پیروی از ولایت و منویات و توصیه‌های رهبری است. بی توجهی به فرمایشات و منویات رهبری، موجب بروز مشکلات فراوانی در کشور به ویژه در عرصه سیاسی و اقتصادی شده است.

وی افزود: اگر بر توانمندی‌های داخلی تکیه کنیم و در مسیر ولایت حرکت کنیم، می‌توانیم شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی را پشت سر بگذاریم.

قریشی بیان کرد: جوانان کشور با کمترین امکانات در طول ۸ سال دفاع مقدس در برابر متجاوزان ایستادگی کردند و موجب عقب نشینی دشمن شدند.

وی اظهار کرد: وقتی پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب، خصومت و دشمنی‌ها را علیه ملت ایران افزایش داده است، این ملت همیشه در صحنه باید در مسیر مقاومت و ایستادگی حرکت کنند تا دشمن، شکستی دیگر را تجربه کند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه عنوان کرد: دشمن وقتی چنین خودکفایی و ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها را می‌بیند، درصدد محدود کردن توانایی‌ها برمی آید. هجوم دشمن و محدودیت‌سازی توان موشکی ایران، نشانگر ترس و واهمه دشمن از قدرت ایران است، آنها از پیشرفت و شکوفایی ما هراس دارند.

قریشی بیان کرد: باید نقاط ضعف را شناسایی کنیم و با شناخت توانمندی‌ها و نقاط قوت در این جنگ نابرابر ایستادگی کنیم.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها