کد خبر: 540081
تاریخ انتشار :

سردار جوانی: دشمن می‌خواهد جبهه مقاومت را از حركت بازدارد اما اين آرزو را به گور می‌برد

سردار جوانی: دشمن می‌خواهد جبهه مقاومت را از حركت بازدارد اما اين آرزو را به گور می‌برد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نيوز، سردار یدالله جوانی در اجتماع بزرگ مردم روزه دار خراسان شمالی در راهپیمایی روز جهانی قدس با اشاره به اینکه تحلیلگران در گذشته می گفتند که رژیم صهیونیستی شکست ناپذیر است، اضافه کرد: رشادت ها و ایستادگی های پس از انقلاب اسلامی و حضور پررنگ ایران در منطقه موجب شد تا تحلیل گران بگویند جبهه مقابل شکست ناپذیر است.

وی با تاکید براینکه حضور مسلمانان در این روز پاسخ محکمی به دشمنان انقلاب اسلامی است، افزود: رژیم صهیونیستی زمانی که مردم فلسطین در مشت های خود سنگ داشتند نتوانستند آنها را شکست دهند در حال حاضر که صاحب موشک هستند به هیچ عنوان کاری از دستشان برنمی آید و باید به سرزمین های خود بازگردند.

جوانی با بیان اینکه حضور مسلمانان در تمام نقاط دنیا موجب شده است تا لرزه بر تن دشمنان و حامیان رژیم صهیونیستی بیفتد، اظهار کرد: روز قدس پاره تن انقلاب اسلامی است و مردم در 950شهر و روستاها به صحنه آمدند تا به دنیا بفهمانند که حمایت از مظلومان از اصل های جداناپذیر انقلاب اسلامی است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: امام خمینی(ره) با معرفی اسلام به ملت‌ها، مبارزه با ظلم را به همگان یاد دادند و اسلامی که بی‌تفاوت نسبت به اوضاع باشد را از بین برد.

معاون سیاسی سپاه حضور ملت را خنثی‌کننده تمام توطئه‌های دشمنان طی ۴۰ سال اخیر عنوان کرد و افزود: در پرتو مقاومت مردم ایران، مقاومتی در منطقه پدید آمد که روند تحولات را دگرگون ساخته و امروز دشمنان برخلاف چهل سال شاهد مقاومت بی‌نظیر در منطقه هستند .

وی شکست رژیم اشغالگر قدس در لبنان و غزه را به برکت انقلاب اسلامی در منطقه دانست و افزود: صهیونیست‌ها راهی جز پذیرش نابودی خود ندارند و باید فلسطین را رها کنند .

معاون سیاسی سپاه در ادامه به موضوع معامله قرن نیز اشاره کرد و گفت: طرحی با عنوان معامله قرن توسط داماد رئیس جمهور آمریکا مطرح‌شده که گمان می‌کنند رژیم صهیونیستی را می‌تواند نجات دهد اما باید بدانند که اگر در این چهل سال طرح‌هایشان به نتیجه رسیده این طرح نیز اجرایی خواهد شد و تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده است که تاکنون تمام معادلات و نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی با شکست روبه رو شده است.

وی با تاکید براینکه معامله قرن به دنبال نابودی آرمان های فلسطینیان است، بیان کرد: هدف آنها تنها فلسطین نیست بلکه می خواهند از این طریق جبهه مقاومت را از حرکت باز دارند که باید با صراحت گفت باحضور ملت ایران در صحنه، این آرزو را دشمنان به گور خواهند برد.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها