کد خبر: 540096
تاریخ انتشار :

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس: جمهوری اسلامی قادر است تلاویو و حیفا را با خاک یکسان کند

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس: جمهوری اسلامی قادر است تلاویو و حیفا را با خاک یکسان کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نيوز، حجت‌الاسلام علی شیرازی در مراسم روز جهانی قدس در اردبیل اظهار کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی با حکمت و درایت آخرین جمعه ماه رمضان را به نام رروز قدس نامگذاری کرد که با گذشت 40 سال از این رویداد تاریخی هوشمندی و آینده‌نگری امام راحل در آن ایام پرتلاطم نمودی آشکار پیدا کرده است.

وی فلسطین را متعلق به همه مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: هدف دشمنان از تسخیر فلسطین و غصب این سرزمین طراحی بزرگ برای مقابله با نفوذ اسلام بود اما هرگز به این هدف شوم خود نرسیدند و آنچه که امروز چهره‌ای مشعشع پیدا کرده است امت اسلامی و حزب‌الله است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس بنیانگذار حکومت غاصب صهیونیزم را انگلیس خبیث و آمریکای جنایتکار توصیف کرد و گفت: ملت فلسطین با نامگذاری روز قدس به تداوم حرکت آزادی‌بخش خود بیش از گذشته امیدوار شدند و در نقطه مقابل نیز هر سال از قدرت این رژیم جعلی کاسته شده و ما در آینده‌ای نه چندان دور شاهد افول اسرائیل غاصب خواهیم بود.

شیرازی تصریح کرد: هر چند برخی‌ها حتی در داخل کشور نیز به این حرکت ملت آزادیخواه ایران معترض بودند اما در سایه برگزاری روز قدس، انتفاضه تقویت شد، زمانی فلسطینی‌ها با سنگ به دشمن یورش می‌بردند اما امروز در غزه و کرانه باختری شاهد مسلح شدن آنها به موشک و تجهیزات نظامی برتر هستیم.

وی بیان کرد: مردم ما در این 40 سال در گرما و سرما با دهان روزه حمایت خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام کردند و در سایه این حمایت‌ها بوده که در یک جنگ نابرابر دشمنان حتی 22 روز دوام نیاوردند و ارتش رژیم صهیونیستی که چهارمین ارتش برتر دنیا بوده امروز عاجز و ناتوان مانده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با تقبیح عملکرد سران کشورهای عربی منطقه در حمایت از رژیم جعلی صهیونیست افزود: امروز نوبت محاکمه این سران خیانتکار است که در روز آشکار به آرمان مردم فلسطین و جبهه مقاومت خیانت کرده و حرکتی را شروع کردند که آبروی خود و سردمداران کفرشان را از بین برده‌اند.

شیرازی ادامه داد: هر چه جلوتر می‌رویم وضع رژیم صهیونیستی وخیم‌تر می‌شود و آنها در برابر قدرت نظامی فلسطینی‌ها و مجهز شدن آنها به موشک و پهپاد عاجزتر می‌شوند و قطعا تداوم حمایت و پشتیبانی از مردم سرزمین قدس عزیز دشمنان را از خواب آشفته به سمت هذیان حقیقی خواهند کشاند.

وی به فضای تبلیغاتی نظام استکباری علیه ملت‌های آزادیخواه و به راه افتادن یک جنگ تبلیغاتی تمام عیار علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در کمتر از 25 سال عمر رژیم صهیونیستی به پایان خواهد رسید و علایم فروپاشی و سقوط این رژیم کاملا نمود یافته و به همت جوانان جبهه مقاومت وعده الهی تحقق یافتنی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس اظهار کرد: همانطوری که صدام و دیگر سران مزدور منطقه نابود شدند و در سوریه داعش به خاک مذلت کشیده شد قطعا رژیم صهیونیستی نیز از بین رفتنی است و قدرت جمهوری اسلامی ایران در تقویت جبهه مقاومت در کنار حزب‌الله پایدار خواهد ماند و نسل امروز به عینه شاهد فروپاشی این رژیم جعلی خواهند بود.

شیرازی به پیام مقام معظم رهبری خطاب به حزب‌الله در پیروزی قطعی آنها در مبارزه با سران استکبار جهانی اشاره و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با اذن و عنایت الهی پایان حکومت سردمداران کفر را در آینده‌ای نزدیک اعلام کردند و ما به این سخنان و اظهارات حکیمانه اعتقاد داریم و بر این باوریم با تکیه بر ایمان و قدرت ملت‌های آزادیخواه تمامی مستکبران نابود شدنی هستند.

وی به قدرت و توان موشکی جمهوری اسلامی ایران و کشورهای آزادیخواه منطقه اشاره کرد و افزود: ما توانائی نابودی تلاویو و حیفا را با موشک‌های دوربرد شهاب داریم و تمام یاوه‌گوئی‌های استکبار جهانی بی‌نتیجه و ‌بی‌ثمر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه قدرت ارتش ایران بالاتر از قدرت رژیم صهیونیستی و آمریکاست و آنها بیشتر به جنگ تبلیغاتی و روانی روی آورده‌اند، افزود: کار دشمنان ایجاد هیاهو و فضای دروغ و فریب و نیرنگ است ولی در عمل جمهوری اسلامی ایران گنبد آهنین آنها را از پای درخواهد آورد.

شیرازی تصریح کرد: ما تهدید و تحریم آمریکا را به نیت از پای درآوردن ملت ایران بیهوده می‌دانیم و خطاب به آنها اعلام می‌کنیم که بهتر است نادانی و حماقت‌های گذشته را تکرار نکنند چرا که جمهوری اسلامی ایران همانند جنگ نظامی و فرهنگی در جنگ اقتصادی نیز پیرو میدان خواهد بود.

وی در پایان بیان کرد: دشمن اگر توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را داشت قطعا یکی دو دهه قبل این کار را انجام می‌داد اما امروز سران آمریکا به یاوه‌گویی روی آوردند ولی دنیا بداند ملت‌های مسلمان جهان به زودی صدای شکستن استخوان‌های پوسیده آل‌سعود و رژیم صهیونیستی را در منطقه خواهند شنید.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها