کد خبر: 540482
تاریخ انتشار :

دوام و قوام انقلاب نتیجه مدیریت مدبرانه رهبری است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ماموستا فایق رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، ضمن تسلیت سی‌امین سالگرد رحلت جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: برکات پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و در سایر نقاط جهان، نتیجه دوراندیشی امام خمینی(ره) است که می‌توان آن را بی‌نظیر توصیف کرد.
وی خاطرنشان کرد: امنیت، آزادی و استقلال امروز ایران از برکت انقلاب اسلامی است که نهال آن با نفس مسیحایی امام راحل کاشته شد و با برکت خون شهدا به بار نشسته است.
نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انقلاب اسلامی محرک قلب‌های مقدس و بیدارکننده قلب‌های آزاده در جهان است و زمینه بیداری در بین محرومین و مستضعفین جهان را فراهم کرده است.
ماموستا رستمی اضافه کرد: امام راحل انقلاب ایران را در شرایطی در ایران پایه‌گذاری کرد و با پشتوانه مردمی به پیروزی رساند که بسیاری از سرمایه‌های این ملت به دست غارت‌گران داخل و خارج از مرزهای کشور به غارت می‌رفت.
وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایران که تا قبل از انقلاب از هیچ امکانات بهداشتی، توان علمی و تجهیزاتی برخوردار نبود، امروز جز کشورهای مطرح جهان به لحاظ تراز علمی است.
نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: تقویت بنیه اقتصادی، ارتقای سطح علمی و پرورش نخبگان و متخصصین در رشته‌های مختلف از برکات انقلاب ارزشمندی است که با نفس الهی امام به پیروزی رسید و با مدیریت مدبرانه مقام معظم رهبری استمرار، دوام و قوام داشته و به حد اعلی رسیده است.
ماموستا رستمی اضافه کرد: بعد از رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران، جانشین برحق ایشان رهبر معظم انقلاب نیز با بصیرت، درایت و شجاعت هرچه تمام دست بیگانگان را از کشور کوتاه کرده است.
وی افزود: به برکت وجود چنین رهبران مقتدر و زمان‌شناس و مردم همیشه در عرصه، ایران امروز در عرصه جهانی حرف اول را به لحاظ تمدن، سطح علمی و دیگر شاخص‌ها می‌زند و در بسیاری از شاخص‌ها پیشرو است.
نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت: در بسیاری از حوزه‌ها از جمله زیرساخت‌های جاده‌ای، بهداشت، درمان و غیره در سطح بسیار مطلوبی به سر می‌بریم که همه این ظرفیت‌ها از برکات انقلابی است که به رهبری امام امت در ایران پایه‌گذاری و امروز به سایر نقاط جهان صادر شده است.
ماموستا رستمی در پایان گفت: ملت ایران در راستای دفاع از انقلاب در طول هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم‌های اقتصادی همواره در عرصه حاضر بوده و همه مسوولان باید با حمایت از تولید و اشتغال زمینه تقویت رفاه جامعه را فراهم سازند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها