کد خبر: 540874
تاریخ انتشار :

امام جمعه یزد: ملت ایران در ۴۰ سال گذشته بر اصول انقلابی پافشاری کرده است

امام جمعه یزد:  ملت ایران در ۴۰ سال گذشته بر اصول انقلابی پافشاری کرده است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی افزود: ملت ایران در ۴۰ سال گذشته به رغم تمام تحریم‌ها و تهدیدها بر اصول و ارزش‌های انقلابی پافشاری کرده و تسلیم نشده است.

وی ادامه داد: این روحیه عزت خواهی و اقتدار موجب شده تا هم اکنون آمریکا از تمام زمان‌ها در قبال انقلاب اسلامی در سطح منطقه و جهان در انزوا قرار گیرد و دست به هر عملی می‌زند شکست می‌خورد و این بخاطر استقامت مردم و مسئولان است.

امام جمعه یزد تصریح کرد: باید روحیه مقاومت و ایستادگی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است تا رسیدن به تمام اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی روز به روز در پیش مردم و مسئولان تقویت شود و هیچگاه دست از آن بر نداریم.

ناصری گفت: عقب نشینی در برابر توطئه‌های استکبار جهانی و آمریکا خیانت به نظام است و باید همه مردم و مسئولان با بصیرت گوش به فرمان مقام معظم رهبری برای اقتدار و عزت این نظام بیش از گذشته وظایف دینی و انقلابی خود را عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد همچنین به اهمیت تربیت دینی و فعالیت‌های ارزشی توسط آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های آموزشی تاکید کرد.

ناصری از مردم خواست تا برکات ماه مبارک رمضان را در طول سال برای خودسازی حفظ کنند.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها