کد خبر: 541172
تاریخ انتشار :

نامه‌نیوز بررسی کرد؛

اصولگرایان ویترین عوض می‌کنند؟

اصولگرایان ویترین عوض می‌کنند؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه نیوز : انتقادی که این روزها در بین مردم مطرح می شود، تکراری شدن چهره ها در حوزه تصمیم گیری، کنشگری و سیاست ورزی جریان های سیاسی است. حتی این ذهنیت دارد در افکارعمومی تقویت می شود که جناح بندی ها بازی نمایشی است و در پشت پرده اصولگرا و اصلاح طلب با هم هستند.

به نظر می رسد اصولگرایان این انتقادها را شنیدند و در انتخابات مجلس شورای اسلامی می خواهند ویترین سیاسی خود را عوض کنند. رمز موفقیت را هم بر نمایش التزام به جوانگرایی و گردش نخبگان قرار دادند.

حسین الله کرم تحلیلگر مسائل سیاسی به نامه نیوز گفت «نیاز کشور در گام دوم انقلاب، شروع حرکت به سمت جوان ها خواهد بود که بین 22 تا 40 سال قرار دارند تا آنها بتوانند فرایند گام دوم را طی کنند بنابراین ما باید به این سمت برویم وگرنه ضرر خواهیم کرد. بر این اساس معتقدم در آینده ما با حضور یکسری نیروهای جوان، کارآمد، انقلابی و حزب اللهی در عرصه سیاسی رو برو خواهیم شد که موجب تغییرات اساسی در ساختار سیاسی می شوند».

البته قریب به اتفاق اصولگرایان بر اجرای این راهبرد اجماع نظر دارند اما در تاکتیک هنوز به توافق نرسیدند. اختلاف در نحوه جوانگرایی است. برخی می گویند حضور جوانان در عرصه سیاسی باید گام به گام و مرحله به مرحله باشد چون دیگر فرصتی برای آزمون و خطا نیست بنابراین بهتر است جوان ها در کنار با تجربه ها درس سیاست ورزی بیاموزند تا از آمار خطاهای کم و به تعداد اقدامات موفق شان افزود شود. در مقابل عده ای نیز معتقدند تغییر ویترین اگر مرحله به مرحله اتفاق بیفتد، چشمان مشتری تفاوت ها را نسبت به گذشته نمی بیند و جز فرصت سوزی و تحمل هزینه ها، عایدی چندانی در بازاریابی زمان انتخابات ندارد.

حال باید تا زمان تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی صبر کرد و دید در نهایت کدام گروه می تواند حرف خود را به کرسی بنشاند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها