کد خبر: 543886
تاریخ انتشار :

ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: مردم از فقر ناراحت نیستند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور ظهر امروز در نشست بصریتی که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: دشمن این موضوع را باید بداند که اگر در برخی موضوعات بحث‌های داخلی وجود دارد ولی برای دفاع از کشورمان متحد هستیم.

وی افزود:آمریکا برای چهارمین بار است که سپاه را تحریم می‌کند ولی به اهداف خود نرسیده است، ظریف وزیر امور خارجه نیز توسط آمریکا تحریم شد، آمریکا چه حقوق بشری دارد که مدعی است ایران قوانین را زیرپا گذاشته و باید تحریم شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در گذشته پس از تحریم های آمریکا قیمت نفت و دلار تغییر می‌کرد ولی امروز این‌گونه نیست و دستشان روشده است، اگر پس از خروج آمریکا از برجام قیمت دلار افزایش پیدا کرد به خاطر خیانت برخی افراد در داخل بود و قصد داشتند مردم را نگران کنند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب بیان کرد: آیت‌الله مصباح‌یزدی فرمود ‌هنگامی که به منزل مقام معظم رهبری رفتم فقط یک فرش در منزل ایشان دیدم که نخ‌نما شده بود.

ذوالنور با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در قوه قضاییه تصریح کرد: حجت‌الاسلام رئیسی در مدت کوتاهی که ریاست قوه قضاییه را به عهده دارند اقدامات بسیار خوبی انجام دادند و 60 قاضی مفسد را برکنار کردند و تلاش می‌کند مشکلات موجود را رفع کند.

وی گفت: یکی از مسئولان که در ابتدای انقلاب وضع مالی بسیار ضعیفی داشت، امروز دارای اموال بسیار زیادی است که باید مشخص شود این ثروت‌ها از کجا آمده است، یکی دیگر از وزرا که 1600 میلیارد تومان سرمایه دارد ‌باید روشن شود که این ثروت هنگفت را از کجا آورده ‌و اگر مشخص شود از راه نامشروع است از وی پس گرفته شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح شفاف‌سازی اموال مسئولان در مجلس شورای اسلامی مطرح شد ولی برخی نمایندگان تلاش زیادی کردند که این رای منفی بیاورد و تلاش کردند که مسکوت بماند ولی هدف آنها به نتیجه نرسید.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم از فقر ناراحت نیستند بلکه از فساد برخی مسئولین بسیار ناراحت هستند و یکی از راه‌های محفوظ ماندن انقلاب مقابله با فساد مسئولان است.

ذوالنور با بیان اینکه منافقان ابتدای انقلاب اسلامی به جان مردم افتادند و پیر و جوان وکوچک و بزرگ را به خاک و خون کشیدند، ادامه داد: منافقان در مسجد ابوذر تهران به وسیله بمبی مقام معظم رهبری را مجروح کردند و اگر این حادثه در روز 6 تیر اتفاق نمی‌افتاد رهبری روز 7 تیر به شهادت می‌رسید، اگر چه انفجار بمب و مجروحیت رهبری تلخ بود ولی سبب شد مقام معظم رهبری امروز در این وضعیت آشفته دنیای اسلام، سکان کشتی انقلاب اسلامی را به خوبی هدایت کنند.

وی با تاکید براینکه آمریکا حامی اصلی گروه های تکفیری است،عنوان کرد: داعش 110 هزار زن مسلمان را از شمال عراق به غرب اروپا اعزام و به عنوان برده جنسی فروخت که این موضوع حقوق بشر آمریکایی است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحریم های امروز حاصل حقوق بشر آمریکایی است، گفت: ‌برخی افراد داخلی ‌دلشان با غرب است و ننگ برآنها که چشم خود را بسته و مصیبت های جهان اسلامی را مشاهده نمی‌کنند و خود را به نفهمی زدند، برخی افراد انقلاب اسلامی را محصول مشکلات می‌دانند و این موضوع که دشمنی های آمریکا سبب مشکلات جامعه است را نمی‌پذیرند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها