کد خبر: 551170
تاریخ انتشار :

حمایت یک نماینده مجلس از حسن عباسی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت:‌ اتفاقات اخیر مرتبط با مسلمانان کشمیر با فشارهایی که به این مسلمانان وارد می‌شود را محکوم می‌کنیم. انتظار داریم دولت هند نسبت به این اقدامات ظالمانه خود نسبت به مردم کشمیر تدابیر لازم را در نظر قرار دهند. لازم است دستگاه دیپلماسی کشور ما نیز در این خصوص واکنش لازم را داشته باشد.

وی افزود: در خصوص قانون هدفمندسازی یارانه‌ها ۱۴ میلیارد دلار یعنی ۲۱۰ هزار میلیارد تومان از صندوق در نظر قرار دادیم. اگر این مبلغ به صورت یارانه مستقیم به هر ایرانی داده می‌شد به هر ۸۰ میلیون نفر سالیانه دو میلیون و ۶۲۵ هزار تومان تعلق می‌گرفت. پنج ماه گذشته و باید به هر ایرانی یک میلیون و ۹۳۰ هزار و ۷۵۰ تومان تعلق می‌گرفت. توضیح بدهند که با وجود این شرایط سخت اقتصادی این یارانه‌ها را چگونه به مردم پرداخت کردند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در پایان متذکر شد: آقای عباسی انتقادی کردند تا به همین دلیل مورد شدیدترین برخوردها قرار گرفتند. دولت، دولتی است که انتقاد را می‌پذیرد اما چرا ایشان را به زندان فرستادند؟ دستگاه قضایی و دولت در این خصوص اقدام لازم را انجام دهند.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها