کد خبر: 552281
تاریخ انتشار :

فلسطینی ها با 3 موشک به حملات اخیر اسرائیل پاسخ داد / تشکیل جلسه فوری کابینه امنیتی نتانیاهو

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، شبکه خبری روسیا الیوم به نقل از منابع خود گزارش داد، عصر یکشنبه صدای انفجارهایی در آسمان این شهر در نتیجه تلاش سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی برای مقابله با موشک‌های فلسطینی شنیده شد.

ارتش این رژیم اعلام کرد، آژیرهای هشدار در شهرک‌ها و شهرهای اطراف نوار غزه به صدا درآمدند.

این ارتش افزود: روز یکشنبه سه موشک از نوار غزه به جنوب "اسرائیل" شلیک شدند که تلفاتی نداشتند و صبح امروز (دوشنبه) کابینه امنیتی نشستی فوری برای بررسی این تحولات تشکیل خواهد داد.

رسانه‌های عبری زبان نیز اعلام کردند، سامانه گنبد آهنین دو موشک از مجموع سه موشک شلیک شده از نوار غزه به سوی شهرک سیدیروت واقع در اطراف نوار غزه را رهگیری و ساقط کرد.

این رسانه‌ها تاکید کردند، صداهای انفجارهایی که در آسمان غزه شنیده شد، ناشی از تلاش گنبد آهنین برای مقابله با موشک‌هایی بود که از غزه شلیک شدند.

سایت‌های عبری زبان مدعی شدند یکی از این موشک‌ها در آسمان نوار غزه منفجر شد.

همچنین رسانه‌ها گزارش دادند، تعدادی از شهرک‌نشین‌ها در پی شلیک چند موشک‌ از نوار غزه به سمت شهرک‌های اطراف غزه زخمی شدند.

شبکه خبری الجزیره اعلام کرد، پس از شنیده شدن صدای آژیرهای هشدار، انفجارها در مناطق سدیروت و عسقلان واقع در مرز نوار غزه رخ داد.

پس از شلیک این سه موشک مسئولان رژیم صهیونیستی مجبور شدند هزاران تنی که در یک جشنواره هنری در شهر سدیروت شرکت کرده بودند، از آن محل خارج کنند.

شورای شهر منطقه "شعار هانیگیف" در جنوب اراضی اشغالی با انتشار بیانیه‌ای از سقوط یکی از این موشک‌ها در یک زمین و وقوع آتش سوزی در آنجا خبر داد.

به گفته کارشناسان، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند در راستای ایجاد امنیت و ثبات نسبتی جهت برگزاری انتخابات، از افزایش تنش‌ها با غزه جلوگیری کند.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها