کد خبر: 553413
تاریخ انتشار :

قاضی زاده هاشمی: دیدار روسای جمهور ایران و آمریکا منتفی است

قاضی زاده هاشمی: دیدار روسای جمهور ایران و آمریکا منتفی است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در رابطه با برداشتن گام سوم گفت: منتظر ماندن برای اروپا مانند اعتماد کردن به آمریکا از ابتدا غلط بوده و هست.

وی ادامه داد: همین‌طور که آمریکایی‌ها با وقاحت پرده دری کردند و به قول و قرارهایشان عمل نکردند، اروپایی‌ها هم با زیرکی و بازی، دارند همان کار را انجام می‌دهند. بنابراین ما هم باید کار خود را انجام دهیم و نه تنها نباید منتظر باشیم، بلکه باید با سرعت کارمان را جلو ببریم، چون جهان غرب متاسفانه فقط زبان قدرت را می‌فهمد.

عضو هیئت رییسه مجلس خاطرنشان کرد: ایران باید در گام سوم سطح غنی سازی را بالا ببرد، تعداد سانتریفیوژها را افزایش دهد، بعد تعداد نیروگاه‌های هسته‌ای خود را افزایش دهد، باید به این سمت برویم. حالا من چون در این باره فنی نیستم، نمی‌دانم انجام کدام یک از این کارها پیش برنده‌تر هست.

قاضی‌زاده درباره احتما دیدار روسای جمهور ایران و آمریکا در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد افزود: حضرت آقا به عنوان ولی فقیه و به عنوان کسی که در قانون اساسی حق دارد در این زمینه تعیین تکلیف کند، این را منتفی دانستند. این دیدار نه در سطح رییس‌جمهور بلکه در همه سطوح اتفاق نخواهد افتاد. پس بنابراین احتمال بی معنی است، از جانب ما منتفی هست.

منبع:خبرفوری

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها