کد خبر: 553855
تاریخ انتشار :

دو نماینده مجلس خبر تسنیم درباره برادران صدر‌الساداتی را تایید کردند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، طی روز گذشته اخباری مبنی بر ناپدید شدن حجت‌الاسلام والمسلمین سیدروح‌الله صدرالساداتی نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری و برادرانش در فضای مجازی دست به دست شد. شایعات درباره ناپدید شدن و یا حتی مفقود شدن برادران صدراالساداتی، لحظه به لحظه در حال داغ‌تر شدن بود تا اینکه در ساعات آغازین بامداد امروز، تسنیم احتمال ربایش برادران صدرالساداتی و یا مفقود شدن آنها را رد کرد.

از سویی دیگر غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه‌قضائیه نیز صبح امروز درباره آخرین وضعیت برادران صدرالساداتی گفت که "همان‌طور که اعلام شده، برادران صدر‌الساداتی بازداشت نشده‌اند و بقیه ماجرا به زودی مشخص می‌شود".

ساعاتی بعد از این گفت‌وگو احمد امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی خود در توییتر با رد بازداشت و یا مفقود شدن صدر‌الساداتی‌ها، نوشت: "`پیگیر موضوع برادران صدرالساداتی شدم، مسئولین مربوطه گفتند احضار و بازداشت نشده‌اند و در حال حاضر در قم به سر می‌برند و زندگی عادی‌ خودشان را دارند".

دقایقی پیش نیز حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور دیگر نماینده قم در مجلس در گفت‌وگو با فارس با تاکید بر عدم ربایش یا مفقود شدن برادران صدرالساداتی گفته است:‌ " این آقایان خودشان در مسیر قم-تهران یعنی اطراف مجموعه خدماتی مهتاب، تصمیم می گیرند که موبایل‌های خود را خاموش کنند و به قم برگردند که نهایتا این تصمیم را اجرایی و موبایل خود را خاموش کرده و به قم برمی‌گردند.

ذوالنور ادامه می‌دهد: "آنها به منزل برادرِ آقای غفاری (غفار عباسی مراغه ای) می‌روند و به کسی هم خبر نمی‌دهند. در واقع آنها در منزل برادرِ آقای غفاری حضور داشتند و خانواده آنها نیز بی اطلاع بودند."

نماینده مردم قم در مجلس با تاکید بر اینکه برادران صدرالساداتی حتی خانواده خود را نیز از این اقدام آگاه نکرده بودند، می‌گوید: " بعد از انتشار خبر مفقودی نیروهای امنیتی تلاش کردند به نحوی ردی از اینها پیدا کنند که این اتفاق افتاد؛ در بررسی‌ها متوجه می‌شوند که آنها در یک خانه به اختیار خودشان بدون اینکه کسی از آنها اطلاعی داشته باشد حضور داشتند؛ حال اینکه نیت و انگیزه آنها چه بوده و چه کاری می خواستند انجام دهند را نمی دانیم اما موضوع این گونه بوده و هیچ برخورد قضایی هم وجود نداشته و هیچ کسی هم آنها را به اقدامات این چنینی هدایت نکرده و به اختیار خود خودشان بوده است. البته از شب گذشته هم موضوع مشخص است و خانواده آنها هم خبر دارند و محل حضور تقریباً لو رفت و مشکل خاصی هم نیست."

ذوالنور همچنین در پاسخ به این سوال که در حال حاضر برادران صدرالساداتی کجا هستند گفته است:‌ "آنها که مراقب ندارند که بگویند کجا هستند مهم این بود که نیروهای امنیتی و خانواده شان بفهمند که کجا هستند که مشخص شد اما اینکه با چه انگیزه و نظر و برنامه‌ای بوده است که گوشی شان را خاموش کردند و علت این تصمیم چه بوده، ما نمی‌دانیم اما هیچ محدودیت و ربودنی در کار نبوده است."

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها