کد خبر: 556231
تاریخ انتشار :

ناطق نوری: دشمن در فکر جنگ اقتصادی با ملت ایران است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق‌نوری چهارشنبه در حاشیه بازدید از شرکت پتروشیمی در حال احداث مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که دوران دفاع مقدس مردم جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از این مرز و بوم جهاد کردند، اکنون نیز همان مردم در زمینه علم و تولید در حال جهاد هستند.

وی ضمن تشکر از کارکنان پروژه پتروشیمی مسجدسلیمان افزود: در یک مدت کوتاه سه ساله شاهد بیش از ۹۰ درصد حجم کار در پتروشیمی مسجدسلیمان هستیم لذا باید از همه کسانی که در اجرای این طرح همکاری داشته‌اند تشکر کنم.

ناطق نوری گفت: امروز دشمنان و استکبار جهانی یکپارچه علیه جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند تا چرخ انقلاب را از کار اندازند لذا ساخت و بهره‌برداری هر پروژه‌ می‌تواند مایه افتخار ملت ایران باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امیدواریم در دهه مبارک فجر امسال شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم گفت: هشت سال دفاع از وطن، به عنوان ذخیره پر افتخار ملی ما محسوب می‌شود اما جنگ امروز ما جنگ اقتصادی است و باید در زمینه تولید اقدام موثری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تحریم دشمنان نشان می دهد که آنها به دنبال جنگ اقتصادی با ما هستند تا بر ملت فشار وارد کنند افزود: بی شک در شرایط کنونی بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف نظیر پروژه پتروشیمی مسجدسلیمان یک افتخار برای ما محسوب می شود و نشان می دهد در جبهه اقتصادی پیروز شده ایم. این جنگ اقتصادی برای ما برکاتی خواهد داشت که روز به روز بر ما نمایان می شود.

ناطق نوری ادامه داد: در بازدیدهایی که طی چند روز گذشته از پروژه‌های مختلف استان انجام داده‌ام، همه مسئولان به صورت یکپارچه از مدیریت استاندار خوزستان حمایت کرده‌اند لذا امیدوارم فعالیت و خدمات دهی استاندار خوزستان در زمینه های مختلف همچنان ادامه داشته باشد از طرفی دولت باید قدر چنین استانداری را بداند و از تلاش‌های او حمایت کند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سفر به استان خوزستان از چند پروژه صنعتی بازدید کرد و صبح امروز چهارشنبه نیز از مجموعه پتروشیمی مسجدسلیمان دیدن کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها