کد خبر: 563588
تاریخ انتشار :

دا سیلوا: زندگی کسانی که مرا زندانی کردند، جهنم می‌کنم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، لوئیز ایناسیو لولا دا سیلوا، رئیس‌جمهوری ۷۴ ساله سابق برزیل که به تازگی از زندان آزاد شده است در جمع حامیانش گفت: «آنها نمی‌دانند که از جانب من چه چیزی منتظر آن‌هاست.»

بسیاری از حامیان رئیس‌جمهوری سابق برزیل بر این باورند که وی می‌تواند در سال ۲۰۲۲ رهبری حزب چپگرای این کشور را بار دیگر به دست بگیرد. لولا دا سیلوا اوایل ماه جاری میلادی و پس از گذراندن ۱۹ ماه در حبس از زندان آزاد شد اما همچنان در انتظار دادگاه به اتهام ارتباط با خرید یک آپارتمان ساحلی است و پرونده‌های دیگری نیز هنوز در دادگاه عالی این کشور علیه وی باز هستند.

رئیس‌جمهوری سابق برزیل هرگونه اقدام نادرست را رد می‌کند و دادستان‌های این کشور را به دستکاری در پرونده‌هایش متهم می‌کند. او بابت اتهامات فساد ۱۹ ماه زندانی بود و دو هفته پیش آزاد شد.

وی روز جمعه در جمع هوادارانش گفت: «امروز بیش از گذشته احساس قوی بودن می‌کنم. منتظر این هستم که برای کشورم بجنگم. شما خواهید دید که من به سراسر کشور سفر خواهم کرد و نه تنها زندگی آن‌هایی که مرا به زندان انداختند، به جهنم تبدیل می‌کنم بلکه از مردم برزیل که مستحق تجربه چنین چیزهایی نبود، نیز حمایت خواهم کرد.»

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها