کد خبر: 563868
تاریخ انتشار :

مظلوم‌‌نمایی یا ادعای توهمی؟

اتهام جدید نتانیاهو: ایران می‌خواهد از عراق و یمن اسرائیل را موشک باران کند

اتهام جدید نتانیاهو: ایران می‌خواهد از عراق و یمن اسرائیل را موشک باران کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - گروه بین الملل: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادعایی جدید (که مشخص نیست حاصل مظلوم نمایی است یا توهم توطئه) ادعا کرده که ایران قصد دارد تا سرزمین‌های اشغالی و شهرک‌های اسرائیل را موشک باران کند.

وی دیروز در یک سخنرانی با متهم کردن ایران به "تلاش" برای حمله به اسرائیل و "تبدیل عراق و یمن به پایگاه‌های موشکی" در ادامه گفت که برای مقابله با ایران، "هرکاری" را انجام می‌دهد. وی همچنین با اشاره به اینکه "رژیم ایران صدها نفر از مردم ایران را به خاک و خون کشیده" از جهانیان خواست تا "فشار" علیه رژیم ایران را تشدید کنند.

این درحالی است که دادستان کل دادگاههای اسرائیل پس از ماه‌ها بررسی، هفتگه گذشته نتانیاهو را به "فساد مالی و کلاهبرداری" متهم کرده است. وی اولین نخست وزیر اسرائیل است که به فساد مالی متهم شده است.

نخست وزیر اسرائیل در ادامه ادعاهای خود همچنین با طرح این ادعا که "ما هر کاری برای مقابله با استقرار ایران در منطقه می‌کنیم" در ادامه به "تبدیل عراق و یمن به پایگاهی برای حمله موشکی علیه اسرائیل" اشاره کرده است. همچنین وی مدعی شده که ایران به دنبال انتقال سلاح های مرگبار به سوریه است.

منبع: میدل ایست تایم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها