کد خبر: 563927
تاریخ انتشار :

تعدادی از کشته‌شدگان حوادث اخیر اتباع بیگانه بودند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره این‌که ما هزینه‌های زیادی برای برقراری تامین امنیت در کشور پرداخت می‌کنیم و در بودجه برای آن ردیف داریم،‌ چرا در حوادثی مانند آن‌چه که در چند روز گذشته رخ داد شاهد این میزان خسارت بودیم، گفت: کشور ما یک میلیون و ۶۴۸ هزار کیلومتر مربع مساحت و ۸۲ میلیون جمعیت دارد. ۴ میلیون اتباع خارجی در کشور ما زندگی می‌کنند، همچنین ۱۵ همسایه داریم؛ باید گفت شرایط ایران با هیچ‌یک از کشورهای منطقه قابل مقایسه نیست.
وی خاطرنشان کرد: همزمان آمریکایی‌‌ها، انگلیسی‌ها، فرانسوی‌ها، سعودی‌ها، اماراتی‌ها و بحرینی‌ها اسحله و پول و دلار وارد کشور ما می‌کنند. بیش از ۱۰۰ شبکه فارسی و شبکه‌های اجتماعی علیه ما فعالیت می‌کنند.
نماینده مردم فسا ادامه داد: اسلحه‌هایی مانند آرپی‌جی۷، نارنجک و خمیرهای انفجاری در این اعتراضات استفاده شده است.
وی درباره افراد کشته شده در درگیرهای اخیر بیان کرد: چندین کشته در درگیری‌ها اتباع بیگانه و تعدادی هم از افرادی بودند که پرونده شرارت داشتند، شما ببنید که سر ماجرا کجاست.
جمالی نوبندگانی یاد آور شد: خط و نشان کشیدن داعش از یک سو، سلطنت‌طلب‌ها از سوی دیگر و از آن طرف هم سازمان منافقین ادعاهای بسیاری می‌کرد، در حالی که مردم فراموش نکردند همین‌ها در زمان جنگ ۱۷ هزار نفر از مردم بی‌گناه، رئیس‌جمهور، نخست وزیر، امام جمعه شهرهای مختلف و نمایندگان بسیاری را به شهادت رساندند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها