کد خبر: 566211
تاریخ انتشار :

ندیمی: هنوز تب و تاب انتخابات به گرما نرسیده است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ایرج ندیمی در گفت‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: در انتخابات با چند پدیده رو به رو هستیم؛ پدیده ثبت نام تعداد زیادی از افراد غیر سرشناس سیاسی-اجتماعی-اقتصادی و کاهش حضور چهره‌های سرشناس از جمله آن است.

وی ادامه داد: ابتدا با بررسی این موضوع که عملکرد ما در دور گذشته مجلس چه‌گونه بوده است باید دید با چه رویکردی برای مجلس آینده می خواهیم امور را پیش ببریم.

ندیمی تاکید کرد: ما باید به پدیده مشارکت بها دهیم. فراموش نکنیم با دشمن خارجی رو به رو هستیم و در چنین شرایطی هرچه مشارکت بیش‌تر باشد بیش‌تر مقابل دشمن می‌ایستیم.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مشارکت مردم کم است. برای افزایش مشارکت باید موضوعاتی را مد نظر قرار دهیم. در همین راستا از مجلس محترم خواهش می‌کنیم که بررسی بودجه را به بعد از انتخابات موکول نکند مردم باید پیش از انتخابات در جریان بودجه قرار گیرند.

ندیمی در پایان گفت: مردمی که انقلاب کردند نیاز دارند تا امروز در آرامش باشند. در بخش عملکرد باید طوری عمل کنیم که آرامش مردم در همه حوزه های اقتصادی حفظ شود. هنوز تب و تاب انتخابات به گرما نرسیده و این انتخابات نیازمند اقداماتی که مسئولین امر نباید نسبت به آن بی‌توجه باشند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها