کد خبر: 566524
تاریخ انتشار :

ابطحی: از گردن کلفت‌ها مالیات بیشتری گرفته شود!

ابطحی: از گردن کلفت‌ها مالیات بیشتری گرفته شود!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرازی از نهج‌البلاغه امیرالمومنین (ع) گفت: در تعجبم که چرا به این مفاهیم دقت نمی‌شود، مالیات و عوارض برای اداره امور کشور است نه راهکاری برای اشرافیگری، همایش‌ها و سمینارهای بی‌جهت. خلق پول کنید بعد مالیات دریافت کنید از گرده چه کسانی مالیات می‌گیرید؟ از آنها که فرار مالیاتی دارند گرفته می‌شود؟

وی ادامه داد: آنها که وام کلان می‌خواهند حتی بدون وثیقه این وام را دریافت می‌کنند ولی کسی که وام ۱۰ میلیونی می‌خواهد با زجر روبه‌رو می‌شود و از قصد خود منصرف می‌شود. سیاست‌های ما سیاست‌های علوی نیست مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان فرمودند مجلس شورای اسلامی در قانون‌گذاری مصالح ملی را تعقیب کند اکنون فصل بودجه بوده لازم است دقت لازم را داشته باشید.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: رای دادن به اخذ مبالغی از مردم کاری ندارد ولی سعی کنید این مبالغ از گردن کلفت‌ها و شرکت‌های دولتی گرفته شود. یک تریلیون و ۴۰۰ هزار میلیارد تومان بودجه شرکت‌های دولتی است در حالی که فقط ۲۸ هزار میلیارد تومان مالیات می‌دهند.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها