کد خبر: 567734
تاریخ انتشار :

آقاتهرانی به اصولگرایان: اگر به لیست واحد نرسیدیم، مشترکات لیست را بالا ببریم

آقاتهرانی به اصولگرایان: اگر به لیست واحد نرسیدیم، مشترکات لیست را بالا ببریم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، حجت‌الاسلام «مرتضی آقاتهرانی» در تشریح مهمترین محورهای مدل انتخاباتی گفت: پایداری برای ⁧وحدت⁩ بین انقلابیون طرحی داده و در جلسات با دوستان از آن رونمایی کرده است. امیدوارم که در این گفتمان رضای الهی باشد و مطالبات مقام ولایت سلام‌الله علیه به دست فرزندانشان در این انتخابات تحقق یابد.

وی ضمن توصیه به پرهیز از تخریب، خاطرنشان کرد: ما که در اصول، ولایت‌مداری، حفظ نظام، مجاهدت زیر سایه مقام ولایت و... تردیدی نداریم؛ پس به هیچ وجه بر سر اختلاف سلایق به جان یک‌دیگر نیفتاده، به مخالف مشترک سوژه نداده و آب به آسیاب آن‌ها نریزیم.

دبیرکل جبهه پایداری افزود: شاخص‌های "اصلح" را معین کنیم، تا بر آن مبنا به "اصلح" برسیم و بر وحدت شاخص‌ها گفت‌وگو داشته باشیم تا که به شاخص‌های واحدی که برگرفته از اولیاء اسلام، امام عزیز(ره) و مقام معظم رهبری باشد، دست یابیم. از افراد صلاحیت‌دار دعوت کنیم که برای انتخابات ثبت‌نام کنند تا در بزنگاه دستمان برای رسیدن به لیست واحد و افراد مطمئن خالی نباشد.

آقاتهرانی یادآور شد: پس از این باید تلاش شود که به لیست واحدی برسیم، اگر به لیست واحد نرسیدیم، مشترکات لیست را در حد امکان بالا ببریم.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها