کد خبر: 567752
تاریخ انتشار :

دریادار سیاری: با تکیه بر معنویت در همه عرصه‌ها مقابل هر تهدیدی می‌ایستیم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امیر دریادار سیاری عنوان کرد:

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری در مراسم پایانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و هجدهمین دوره مسابقات دانشجویان ارتش افزود: نیروی انسانی، سرمایه اصلی سازمان است و این نیرو، با توان خود می‌تواند تجهیزات و زیرساخت بسازد و با مهارت کامل آمادگی رزمی خود را بالا ببرد و نقش ایفا کند و این ویژگی ها همان است که فرمانده معظم کل قوا فرمودند نیروی انسانی ارتش باید ایمان، علم و شجاعت داشته باشد.

وی ادامه داد: ایمان، محور اصلی کار ماست و وقتی با قرآن انس پیدا کنیم و قرآن را محور اصلی کار قرار دهیم به طور قطع، سطح معنویت در ارتش بالا و بالاتر می رود و هر چه این معنویت بالاتر برود توان رزمی ما در مقابل دشمن افزایش می یابد.

رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در طول سال برنامه‌های متعدد و متفاوت قرآنی و مذهبی برای کارکنان پایور، وظیفه، دانشجویان، دانش‌آموزان و خانواده‌ها و فرزندان آنها در ابعاد مختلف برگزار می کند.

دریادار سیاری افزود: در بخش‌های مختلف ارتش بیش از ۲۰ هزار حافظ قرآن داریم و این افتخاری برای ماست.

سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و هجدهمین دوره مسابقات سراسری دانشجویان ارتش جمهوری اسلامی ایران از یکم دی‌ماه در مشهد آغاز شد و امروز در تالار قدس حرم امام رضا(ع) با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها