کد خبر: 568265
تاریخ انتشار :

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: آمریکایی‌ها در هیچ کجای تاریخ به عهد و پیمان خود پایبند نبودند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حسین مظفر قبل از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت نهم دی ماه با حضور در مصلی اردبیل با اشاره به راهپیمایی هشتم دی ماه ۸۸ مردم اردبیل، بیان کرد: ملت همواره آگاه و بصیر اردبیل یک روز، زودتر از سراسر ایران وارد عرصه‌ی مقابله با دشمن شدند و جواب دندان‌شکنی به هتاکان دادند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد اتفاقات سال ۸۸ یک برنامه طراحی شده از سوی دشمن برای براندازی نظام بود اما مردم ولایت‌مدار به‌موقع از آرمان انقلاب و اسلام دفاع کردند و اجازه‌ی نقش‌آفرینی به دشمن را ندادند.

وی با بیان اینکه درهیچ کجای تاریخ دیده نشده است که آمریکایی‌ها به عهد و پیمان خود پایبند باشند، خاطرنشان کرد: زمان زیادی از تصویب توافق‌نامه‌ی برجام نگذشته است، این در حالی است که آمریکا و هم‌پیمانانش مجدداً خیانت و دشمنی خود را ثابت کردند.

وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: همه شاهد بودند که در برجام آمریکا و متحدان تعهدهای بسیاری دادند و امضاهای متعدد پای پیمان‌نامه‌ها درج کردند اما به راحتی آب خوردن به تمامی تعهدات خود پشت پا زدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: مسئله‌ی استحاله‌ی خواص از قبل از اسلام و صدر اسلام وجود داشته است و تا به امروز ادامه دارد؛ کشورها و سرزمین‌های بسیاری که وضعیت خوبی داشته‌اند در طول تاریخ به علت ضعف مسئولان تمامی ملت را دچار بدبختی کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، مظفر با اشاره به اینکه در سال انتخابات قرار داریم، خاطرنشان کرد: از مردم انتظار داریم نمایندگان خود را با دقت بررسی کنند و به افراد متعهد و مومن انقلابی رأی دهند چرا که سرنوشت کشور دست خود این ملت بزرگ است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها