کد خبر: 569322
تاریخ انتشار :

‌سردار وحیدی: انتقامی "بسیار سخت، دردناک‌ و نابودکننده" می‌گیریم‌

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار احمد وحیدی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی و حضور مردم شیراز برای این است که بگویند این انقلاب ماندنی و پایدار است، اظهار داشت: مردم و جامعه با انقلاب و اهل بیت عهدی جاودانه دارند.

رئیس کمیسیون دفاعی، امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با شهادت سردار سلیمانی و آنچه پس از آن رخ داد، متوجه شدیم که این انقلاب تحت توجهات و عنایت خدا و حضرت مهدی(عج) است.

وی با اشاره اقدامات شهید سلیمانی در حذف داعش و تقویت خط مقاومت در سوریه و لبنان تصریح کرد: امروز ملت بزرگ عراق با قدرت در مقابل دشمن خود ایستاده‌ و این ثمره خون پاک شهید سلیمانی و یارانش است.

سردار وحیدی با اشاره به اعتراف رسانه‌های بیگانه بر حضور میلیونی مردم و نقش شهید سلیمانی در میان مردم ایران افزود: امروز خون پاک شهید سلیمانی همه ناپاکی‌ها را از جامعه شست و خون او مبدا تاریخ می‌شود؛ تاریخ‌نویسان می‌نویسند که قبل از شهادت و پس از شهادت وی چه رخ داد.

رئیس کمیسیون دفاعی، امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه دشمن تصور می‌کرد با شهادت سردار سلیمانی ملت ایران دچار دوگانگی و واهمه می‌شود، بیان کرد: امروز دشمنان عرصه را بر خود تنگ می‌بینند و مدام به دنبال این هستند تا مانع موضع‌گیری دیگر کشورها بر علیه خودشان شوند.

وحیدی تصریح کرد: ما وارد دوران جدیدی شده‌ایم و حضور مردم در مراسمات این چند روز اخیر نشان داد که راه مقاومت، راه درست، راه نجات و رستگاری است.

وی اظهار داشت: مردم نشان دادند که برای گام دوم انقلاب آماده هستند و این حضور و این خون پاک چنین حضوری را به ارمغان آورد.

رئیس کمیسیون دفاعی، امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تاثیر خون شهید سلیمانی بیان کرد: خون پاک شهید سلیمانی انقلاب را نو کرد و ملت خود را برای 40 سال آینده آماده کردند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها