کد خبر: 571652
تاریخ انتشار :

فرمانده سابق برای سپاه دردسرساز شد! / راه‌حل‌های جدید حسن عباسی برای مقابله با تحریم‌ها

فرمانده سابق برای سپاه دردسرساز شد! / راه‌حل‌های جدید حسن عباسی برای مقابله با تحریم‌ها
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، حسن عباسی چهره جنجالی منسوب به اصولگرایان که سابقه حضور در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی را دارد ، هر چند وقت یک بار با اظهارنظرها جنجالی خود حواشی جدیدی در افکار عمومی و حتی نهادهای حاکمیتی ایجاد میکند. چندی پیش در گزارشی به اظهارنظرهای وی و حواشی پیرامونش پرداختیم .

چند روز پیش آقای ئتورسین در سخنانی جنجالی مدعی شد که دولت سه میلیارد دلار از خون بهای سردار سلیمانی در آمد خالص داشته که از سوی قطر به دولت ایران پرداخت شده است. حسن عباسی همچنان گفته بود که سپاه با دستگیری جیسون رضاییان باعث شده است دولت یک میلیارد و هفتصد میلیون دلار از آمریکا در ازای آزادی رضاییان دریافت کند. وی البته پیسنهاد می‌دهد در شرایط تحریم هر گشتی سپاه با دستگیری 10 تا 20 آمریکایی میتواند در آمد زیادی کسب کند او معتقد است که به ازای هر آمریکایی میتوان یک میلیارد دلار گرفت و اگر هر هفته یک میلیارد دلار بگیریم میتوانیم سالانه 54 میلیارد دلار در آمد داشته باشیم! او در ادامه میگوید کی در برجام قرار بود این چنین در آمدی کسب شود!!

این سخنان که به صورت زیرنویس انگلیسی نیز پخش میشد با واکنش های زیادی روبرو شد و حتی کار به جایی رسید که سخنگوی سپاه نیز مجبور به واکنش نسبت به آن شد. سخنگوی سپاه ادعای مطرح شده در خصوص" شیوه تامین بودجه سپاه " را دیدگاه و برداشت های شخصی و فاقد وجاهت قانونی دانست و تاکید کرد: منطق سازمان اطلاعات سپاه در برخورد با عوامل نفوذی دشمن در چارچوب وظایف مصرح و قانونی است.

البته فعالیتهای آقای عباسی در این هفته های اخیر این مورد ختم نمی‌شود. سخنان وی پس از سقوط هواپیمای اوکراینی که مدعی شده بود چرا با وجود تذکر و هشدار نیروی هوایی، آسمان کشور در روز انتقام سخت، کلیر نشد؟! و یا حمله تندی که به مسعود کیمیایی داشت و ادعا کرد که " ما به امثال شما شرایطی دادیم که در این مملکت بالا بیایید/زیر تابوت شماها را پنج‌ هزار نفر هم نمی‌گیرد" از دیگر سخنان پرحاشیه این چهره جنجالی است که بسیاری مواقع با منافع ملی در تضاد است و برای افکار عمومی مشخص نیست که چرا برخورد متناسب قضایی با وی صورت نمی‌گیرد.

منبع:خبرفوری

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها