کد خبر: 572096
تاریخ انتشار :

پژمانفر مطرح کرد:

روایتی از نگاه نمایندگان فعلی به رد صلاحیت از سوی شورای نگهبان/ لاریجانی ادله‌ای برای اعتراض خود بیان نمی‌کند

روایتی از نگاه نمایندگان فعلی به رد صلاحیت از سوی شورای نگهبان/ لاریجانی ادله‌ای برای اعتراض خود بیان نمی‌کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت و گو با خبر فوری، با اشاره به انتقاداتی که به شورای نگهبان در موضوع ردصلاحیت برخی نامزدهای انتخابات مجلس می‌‍شود و متهم کردن این نهاد به داشتن نگاه جناحی از سوی برخی فعالان سیاسی گفت: مردم به شورای نگهبان اعتماد دارند ، چراکه شورای نگهبان منافعی به جز حفظ مصالح کشور ندارد.

وی افزود: مشی اقتصادی نمایندگان وجود دارد اما شورای نگهبان محدودیت دارد که این موارد را اعلام کند ، اما بنده از بعضی از موارد مطلع هستم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس خاطرنشان کرد: انتظار بعضی از نمایندگان این است که اغماض شود چراکه تخلفات خودشان را آنقدر بزرگ نمی بینند که به خاطر آن رد صلاحیت شوند، اما بسیاری از آنها اعتراف دارند که تخلفات و اشتباهاتی داشته اند اما می‌گویند که شورای نگهبان نباید خیلی به این موضوع اصرار نکند.

سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس تصریح کرد : آنچه وجود دارد ادعای جدی است که شورای نگهبان در این موضوع داشته و اگر کسی بخواهد مستندات را علاوه بر خود فرد می توانند در اختیار دیگران قرار دهند به شرطی که آن فرد رضایت دهد.

پژمانفر درباره نطق اخیر رئیس مجلس در انتقاد از رد صلاحیت برخی نمایندگان ابراز عقیده کرد: آقای لاریجانی باید ابتدا گذشته مجالس گذشته را نگاه کنند که کمیته ای در جهت تقویت تیم خودشان راه اندازی می کردند و امروز چون احساس می کنند که به بعضی از توصیه های ایشان اعتنا نمی شود این حرفها را می‌زنند در حالی که ایشان ادله‌ای در ارتباط با این موضوع بیان نکردند.

وی افزود: نکته دیگر اینکه ایشان گفتند کسی نیامده مشکل خود را با من مطرح کند، باید بگویم در هیچ بندی از قانون وجود ندارد که نمایندگان همه مسائل را باید با رئیس مجلس در میان بگذارند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها