کد خبر: 573113
تاریخ انتشار :

 راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در ۵ هزار نقطه کشور / ایران سرافراز در انتظار خلق حماسه‌ای دیگر

 راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در ۵ هزار نقطه کشور / ایران سرافراز در انتظار خلق حماسه‌ای دیگر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

یوم‌الله بیست و دوم بهمن، نقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و بازتعریف حمایت 4 دهه از انقلاب اسلامی است. حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایۀ نشاط و امید و برای دشمنان ‌این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.
امروز همۀ دنیا شاهد خواهند بود که تمامی شهرها و روستاهای کشور، مردم ایران با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و از هر دین، قوم و نژادی همه یکصدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد خواهند زد.
امروز ملت انقلابی ایران اسلامی در سراسر کشور بار دیگر با حضور حماسی و آمیخته با بصیرت خود در صحنۀ آوردگاه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه، «شکوه وحدت و همبستگی حضور ملی، عزت و عظمت و اقتدار» خویش را به‌نمایش گذارده و با آرمان‌های بلند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی «ره» و شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت می‌کنند.
گزارش خبرنگاران تسنیم از سراسر کشور حکایت از حضور کم نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن دارد؛ امروز مردم آمده‌اند تا ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب، بر تداوم راه سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم تاکید کنند؛ اکنون مسیرهای راهپیمایی و خیابان‌های اعلام شده راهپیمایی ‌مملو از جمعیت است و اقشار مختلف مردم ‌در حالی که پرچم‌های سه رنگ ایران را در دست دارند‌ با سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود» و «مرگ بر انگلیس» انزجار خود را از مستکبران عالم و جنایتکاران نشان دادند و اعلام کردند که دشمنان و توطئه‌گران با جنگ‌های، فرهنگی، نظامی و اقتصادی نخواهند توانست خللی در اراده پولادین مردم ایران ایجاد کنند.
راهپیمایی پرشور 22 بهمن‌ماه در استان سمنان آغاز شد
راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه سال 1398 از ساعت 10 صبح امروز سه‌شنبه در استان سمنان هم‌زمان با سراسر کشور با حضور گسترده مردم این استان آغاز شد.قومسی ها امروز آمدند تا چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و پاسداشت این حماسه بی‌نظیر را جشن بگیرند.
مردم انقلاب، مؤمن و ولایتمدار در جای‌جای استان سمنان برای حضوری پرشور و شکوه در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه در مسیرهای اعلام‌شده حضور یافته‌اند تا مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و بدخواهان این انقلاب و نظام مقدس بکوبند.راهپیمایان سمنانی همه یک‌صدا شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را فریاد می‌زنند.
آغاز یوم‌الله 22 بهمن در دیار باب الرضا(ع) / مردم استان خراسان شمالی آماده خلق حماسه‌ای دیگر شدند
مردم شهرها و روستاهای استان باب‌الرضا(ع) از دقایقی قبل در چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همراه 80 میلیون ایرانی عاشق این مرز پرگهر، با حضور در راهپیمایی سراسری 22 بهمن، جشن مردمی ترین انقلاب دنیا را با شکوهی خاص برگزار کردند.گزارش‌ خبرنگاران تسنیم از تمام شهرها و روستاهای استان باب الرضا(ع) و گنجینه معرفت‌ها حاکی از حضور پرشور و معنادار مردم استان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن است. حضور معنا دار اقشار مختلف مردم استان در چهلمین روز شهادت شردار شهید حاج قاسم سلیمانی، پیامی معنادار برای دوستان و دشمنان انقلاب است.
حضور بانوان و خانواده معظم شهدا به همراه تصاویر فرزندان شهیدشان، جلوه خاصی به مراسم راهپیمایی امروز بخشیده است. راهپیمایی 22 بهمن در مرکز استان خراسان شمالی از ساعت 9.30 از میدان شهید بجنورد آغاز شده است. گزارش ها حاکی است، بخش عظیمی از جمعیت به مصلای بجنورد به‌عنوان نقطه پایانی مراسم رسیده‌اند، با این وجود٬ هنوز سیل جمعیت در میدان شهید که نقطه ابتدایی راهپیمایی است٬ موج می‌زند.
راهپیمایان خراسان شمالی با دست نوشته و پلاکاردهایی، ارادت خود به مقام معظم رهبری را به تصویر کشیده و در جای جای مراسم شعار "این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده" شنیده می‌شود.
از سوی دیگر عمق کینه و نفرت مردم استان خراسان شمالی از جنایات 41 ساله آمریکای تروریست در جای جای این مراسم بزرگ موج می‌زند.
غریو فریاد تکبیر و شعار مرگ بر آمریکا در چهل و یکمین بهار آزادی ایران اسلامی از هر کوی و برزنی به گوش می‌رسد و امت همیشه در صحنه استان خراسان شمالی با شعار همیشگی خود، ندای استقلال و آزادی ایران اسلامی سر دادند.
راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در استان لرستان آغاز شد
مردم غیور و ولایت‌مدار استان لرستان امروز پا به پای مردم ایران اسلامی به خیابان‌ها آمده تا بار دیگر پیروزی انقلاب اسلامی ایران و یاد سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی بدارند. امروز در چهل و یکمین بهار انقلاب زن و مرد پیر و جوان همه آمده‌اند تا بگویند پشت نظام و ولایت‌وفقیه هستند و هیچ گاه دست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب نمی‌کشند.راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دقایقی پیش با حضور گسترده مردم در خرم‌آباد آغاز شد و مردم راهپیمایی خود را از میدان شهدا- خیابان امام(ره) - پل انقلاب- خیابان انقلاب به سمت میدان 22 بهمن ادامه می‌دهند.
‌کُردهای غیور و مرزدار آماده خلق حماسه دیگر در 22 بهمن ‌
مردم قدرشناس، غیور و همیشه در صحنه استان کردستان اعم از شیعه و سنی از اولین ساعات صبح امروز با حضور در خیابان‌ها، آمادگی خود را برای خلق حماسه‌ای دیگر به نمایش گذاشتند.‌ مردم قدرشناس، غیور و همیشه در صحنه استان کردستان اعم از شیعه و سنی از اولین ساعات صبح امروز با حضور در خیابان‌ها آمادگی خود را برای خلق حماسه‌ای دیگر به نمایش گذاشتند.
غیرت و بصیرت کُردها امروز در خیابان‌های سنندج گزینه‌ای از جنس حضور را به صحنه عمل آورده و این پیام را به جهان مخابره کرده که مردم حافظ نظام را نمی‌توان، با زبان تهدید از میدان خارج کرد.
مردم سنندج رأس ساعت 10 صبح، با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر ضد ولایت فقیه از میدان آزادی شهر راهپیمایی خود را آغاز می‌کنند، اما مردم ساعت‌ها جلوتر برای شرکت در این حماسه ماندگار در مسیر‌ حضور پیدا کرده تا بار دیگر برای حفظ ارزش‌ها و آرمان ‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به ندای رهبری لبیک گفته و با ولایت فقیه تجدید میثاق دوباره کنند.
مشاهدات عینی خبرنگار تسنیم حاکی است که مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه سنندج با حضور گسترده خود از تمام صنوف در میدان آزادی تجمع کرده تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر حماسه‌ای دیگر در تاریخ به ثبت برسانند.
امروز مردم مومن، انقلابی و مرزدار استان کردستان به دشمنان نشان داده که ملت ایران اسلامی با وحدت و لبیک به امام خامنه‌ای، تا آخرین قطه خون خود از نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی دفاع و حمایت کرده و در این راه حاضر هستند که از جان خود بگذرند.
دریادلان خطه خلیج فارس حماسه آفریدند / حضور باشکوه مردم هرمزگان در راهپیمایی 22 بهمن
مردم دریادل و ولایت‌مدار خطه خلیج همیشه فارس با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن حماسه آفرینی کردند.‌ مردم غیور و همیشه در صحنه بندرعباس از ساعتی قبل با حضور گسترده و عظیم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حمایت و همراهی خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان مخابره کردند.
ساحل‌نشینان خلیج فارس از شیعه و سنی، پیر و جوان، مرد و زن و کودک و نوجوان در صفوف منسجم با سر دادن شعارهای انقلابی و ضد استکباری انزجار خود از کشورهای مستکبر جهان را نشان دادند.
راهپیمایی 22 بهمن در ایران کوچک آغاز شد‌
راهپیمایی باشکوه 22 بهمن همزمان با سراسر کشور در کرج و دیگر شهرهای استان البرز آغاز شد.‌ راهپیمایان 22 بهمن کرج از لحظاتی پیش از مبدا میدان شهدا، میدان آزادگان، فلکه اول رجایی شهر ، میان جاده و مسجد حضرت ابوالفضل دولت‌آباد به سمت میدان جمهوری اسلامی کرج در حال حرکت هستند.
همزمان با کرج در شهرهای مختلف استان البرز نیز راهپیمایی 22 بهمن آغاز شده ‌و با قرائت بیانیه نهایی به پایان می‌رسد. راهپیمایان در شهرهای مختلف استان البرز با سر دادن شعارهای استکبارستیزانه، وفاداری خود به انقلاب اسلامی را به اثبات رسانده و خواهان خروج کشورهای استکباری از منطقه هستند.
تاکید بر استقلال و آزادی که جزو شعارهای کلیدی پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده است از خواسته‌ها و شعارهای محوری راهپیمایان است. مردم البرز امروز در حالی در سالگرد 41 پیروزی انقلاب سالامی حضور می‌یابند که از شب گذشته برف بیشتر مناطق استان البرز را سفید پوش کرده است.
‌راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در اصفهان آغاز شد
مردم حماسه آفرین و همیشه در صحنه اصفهان همگام با دیگر هموطنان از دقایقی پیش راهپیمایی باشکوه 22 بهمن را آغاز کردند. اقشار گوناگون مردم اصفهان از گوشه و کنار این کلانشهر راهی میعادگاه جشن فجر انقلاب شده‌اند تا چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی را گرامی بدارند.
مردم بصیر و ولایت‌مدار اصفهان از ساعتی قبل از آغاز رسمی مراسم از مسیرهای هشت‌گانه به سوی میدان امام خمینی (ره) حرکت کردند و لحظه به لحظه بر جمعیت شرکت کنندگان در این جشن بزرگ ملی افزوده می‌شود.
راهپیمایان اصفهانی امروز یک صدا ندای حمایت از آب و خاک میهن را سر می‌دهند، فریادهای الله اکبر آنها گویای زندگی جاویدان انقلاب اسلامی و شکست مستدام دشمنان اسلام و ایران اسلامی است.
مردم اصفهان که در 40 روز گذشته مراسم‌های شهادت سردار سپهبد، شهید حاج قاسم سلیمانی را پرشور برگزار کردند امروز نیز با تصاویری از شهید دلاور سپاه اسلام و سرباز ولایت، در صحنه باشکوه راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کرده‌اند تا بار دیگر تاکید کنند که خون سیدالشهدای جبهه مقاومت، خون شهدای مدافع حرم و وطن و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس درخت ریشه دار انقلاب را سیراب کرده است و همواره در راه این شهدای والامقام و حراست از انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند.
راهپیمایی 22 بهمن بوشهر میعادگاه انقلابیون در کنار آب‌های خلیج فارس آغاز شد‌
همزمان با چهل‌ و یگمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بوشهری‌ها در کنار آب‌های خلیج فارس با شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مراسم راهپیمایی 22 بهمن را از بسیج مرکزی بوشهر آغاز کردند.در چهل‌ و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم انقلابی بوشهر صبح امروز مراسم راهپیمایی 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بوشهر و شهرهای 40گانه استان آغاز شد.
مردم انقلابی و همیشه در صحنه بوشهر امروز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار، بصیرت و ولایت‌مداری خود را در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن نشان می‌دهند.‌‌مردم انقلابی و ولایت‌مدار بوشهری مراسم راهپیمایی خود را از بسیج مرکزی آغاز کرده‌اند که در پیشاپیش صفوف متحد آنان آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، فرماندهان نیروهای مسلح، خانواده معظم شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس حضور دارند.
راهپیمایی 22 بهمن در یزد آغاز شد
‌راهپیمایی بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دقایقی قبل با حضور پرشور و مثال‌زدنی مرم در نقاط مختلف استان یزد آغاز شد.مردم یزد از ساعاتی پیش از شروع مراسم با حضور در میدان شهید بهشتی و میدان آزادی، به قرائت زیارت عاشورا و زیارت آل یاسین پرداخته و یاد و خاطره سردار سرافراز و رشید اسلام و انقلاب، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.
شرکت کنندگان در راهپیمایی دقایقی قبل و پس از پایان زیارت عاشورا، با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافقین کفار، مرگ بر آل سعود خائن و تکبیر گویان حرکت در مسیر راهپیمایی را آغاز کردند.
راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در استان گیلان آغاز شد؛ تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب زیر بارش شدید برف
مردم مؤمن، شهیدپرور و ولایتمدار استان گیلان صبح امروز و از نخستین ساعات اعلام شده زیر بارش شدید برف و با وجود سرمای شدید به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر با امام امت، مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کنند.
گیلانی‌ها امروز در جای جای این استان سرسبز و شهیدپرور به راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن آمدند تا به دشمنان انقلاب نشان دهند که اگر به‌جای برف، سنگ هم از آسمان ببارد آنها دست از ولایت نخواهند کشید و هیچ‌گاه آرمان‌های انقلاب و عهدی که با امام خمینی(ره) بستند را فراموش نخواهند کرد.
در بین اقشار مختلف مردم چهره جوانان و نسل جدید انقلاب بیش از همه توجهات را به خود جلب می‌کند و فرزندان ایران با وجود آن که زمان انقلاب را درک نکردند اما با شور و عشقی وصف ناشدنی زیر بارش شدید رحمت الهی به میدان آمدند تا به رهبر معظم انقلاب نشان دهند که همانند رزمندگان دفاع مقدس حاضرند برای نظام جانفشانی کنند.
مردم گیلان با در دست داشتن نوشته‌هایی مانند «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» و «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» عزت، استقلال، شجاعت، تقوا، اخلاص، ایمان، ولایتمداری و جان برکفی خود برای ولایت را به رخ دشمنان می‌کشند.
به‌راستی که این مردم با ایمان و صبور چیزی از امت رسول‌الله(ص) در صدر اسلام کم ندارند و با وجود مشکلات اقتصادی همواره با بصیرت کامل دوست را از دشمن تشخیص می‌دهند و در میدان حاضر می‌شوند تا مبادا دشمنان داخلی و خارجی فرصتی برای عرض اندام پیدا کنند.
گیله‌مردان و گیله‌زنان غیور بار دیگر ثابت کردند که همچون میرزا کوچک جنگلی تا پای جان دست از اسلام برنخواهند داشت و فتنه‌گران داخلی را از رسیدن به مقاصد شوم خود ناکام می‌گذارند و اجازه نخواهند داد که خاطر مقام معظم رهبری حتی برای لحظه‌ای مکدر شود.
فریاد مرگ بر آمریکا در پایتخت وحدت طنین‌انداز شد
راهپیمایی باشکوه 22 بهمن دقایقی پیش با طنین‌انداز شدن شعار دشمن‌شکن الله اکبر در آسمان سیستان و بلوچستان سرزمین نخل و آفتاب آغاز شد.در زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان اقشار مختلف مردم از ساعت 8:30 صبح امروز تجمع پرشوری در میدان آزادی محل آغاز راهپیمایی داشته‌اند و راهپیمایی از ساعت 9 صبح آغاز شده است.
بر اساس گزارش خبرنگاران تسنیم از شهرستان‌های مختلف استان، مردم شیعه و سنی در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان پهناور با حضور پرشور خود بار دیگر آمده‌اند تا برگی زرین در دفتر حماسه آفرینی انقلاب شکوهمند اسلامی رقم بزنند. راهپیمایان در شهرهای مختلف استان با سر دادن شعارهای استکبارستیزانه خواهان خروج کشورهای استکباری از منطقه هستند.
مردم سیستان و بلوچستان با وجود همه فشارهای اقتصادی و مشکلاتی که با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند، با حضور گسترده آمده‌اند تا نشان دهند در هر شرایطی پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند.‌
آغاز راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن در استان خوزستان / ‌‌اتحاد و همبستگی‌‌ اهواز پس از بدرقه حاج قاسم
مردم انقلابی و ولایت‌مدار استان خوزستان آماده رقم زدن حماسه دیگری در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستند.مردم بصیر و شهید پرور استان خوزستان، هم گام با دیگر هم وطنان، از ساعات ابتدایی صبح امروز با حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، یک بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی را به اثبات رساندند.
همزمان با به صدا در آمدن بانگ الله اکبر ندای رسای بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، رهبر کبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی و بیعت با ولی فقیه مردم همیشه در صحنه خوزستان با آماده کردن پرچم‌ها سه رنگ مزین به نام " الله اکبر" برای آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خود را آماده کردند.
صبح امروز مردم غیور کلانشهر اهواز فارغ از رنگ و نژاد، قومیت و لباس با نهادن دست در دست یکدیگر با هم شعار اتحاد را فریاد زدند و حماسه‌ای دیگری خلق کردند. امروز حماسه‌ای از جنس برادری، حمایت از آرمان‌های انقلاب و بستن دهان اسکتبار رتوسط مردم اهواز خلق شد.
مردم کلانشهر اهواز در تشییع سردار دلها و یاران با وفایش سنگ تمام گذاشتند، و حال آمده اند در پاسخ به تشکر و قدردانی سید حسن نصرالله ، با شعار ای سید مقاومت فقط شهرمان اهواز برای نابودی اسرائیل کافی است را اینگونه جواب دادند.
‌راهپیمایی عظیم 22 بهمن از دیار "حاج قاسم" آغاز شد
‌راهپیمایی باشکوه و عظیم 22 بهمن از کرمان دیار حاج قاسم همزمان با سراسر کشور و با شعار «مرگ بر آمریکا» با حضور گسترده مردم از چهارراه طالقانی آغاز شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، محمدجواد فدائی استاندار کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، امیر مهدی معمارباشی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان، امیر سرتیپ علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مدیران ارشد استان، خانواده معظم شهدا نیز در این مراسم حضور داشتند.
راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر امام خمینی‌(ره)، مقام معظم رهبری، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و همچنین تصاویر شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به ویژه عکس‌هایی از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حمایت خود را از انقلاب و دستاوردهای آن نشان دادند.
مردم استان کرمان همگام با مردم انقلابی سراسر کشور در سالروز 22 بهمن و در چهلمین فجر انقلاب اسلامی با حضور پرشور خود بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی بیعت کردند و نشان دادند که را سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه داده اجازه نمی‌دهند علم مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و استکبار بر زمین بماند.
راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در مشهدمقدس آغاز شد
راهپیمایی باشکوه 22 بهمن همزمان با سراسر کشور در مشهدمقدس و شهرهای خراسان رضوی آغاز شد.‌ راهپیمایی سراسری 22 بهمن همزمان با سراسر کشور از دقایقی پیش در مشهدمقدس آغاز شد.
راهپیمایان امروز مشهد مقدس که جمعیت باشکوهی را رقم زده‌اند و در میان آنها پیر و جوان و زن و مرد قابل مشاهده است با حمل پلاکاردهایی، چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارند.
راهپیمایان در شهرهای مختلف استان و مشهدمقدس با سر دادن شعارهای استکبارستیزانه، وفاداری خود به انقلاب اسلامی را به اثبات رسانده و خواهان خروج کشورهای استکباری از منطقه هستند.تاکید بر استقلال و آزادی که جزو شعارهای کلیدی پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده است از خواسته‌ها و شعارهای محوری راهپیمایان است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها