کد خبر: 573319
تاریخ انتشار :

بادامچی: سرمنشا بداخلاقی‌های انتخاباتی، نقص آموزه‌های سیاسی است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدرضا بادامچی با تاکید بر لزوم درنظر گرفتن منافع ملی در جریان رقابت‌های انتخاباتی افزود: نامزدها در جریان رقابت‌های انتخاباتی اعم از ریاست جمهوری، مجلس و ... باید علاوه بر منافع ملی، فراهم شدن شرایط برای حضور حداکثری مردم را مدنظر داشته باشیم و در این مسیر از هرگونه اقدام تخریبی بپرهیزند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با برحذر داشتن نامزدها از هرگونه اقدام تخریبی ادامه داد: نامزدها اگر به فکر اعتلای نظام اسلامی و آینده کشور باشند نباید یکدیگر را تخریب کرده بلکه رقابت سالم را سرلوحه برنامه های انتخاباتی خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه رفتارهای تخریبی ذهن‌ها را بیمار و مردم را نسبت به مسئولان بی اعتماد می‎کند گفت: برای افزایش اعتماد باید در جریان یک رقابت سالم منافع کشور را بیان کنیم.

بادامچی رفتارهای تخریبی از سوی برخی عوامل سیاسی را زیبنده نظام جمهوری اسلامی ندانست و تاکید کرد: عده‌ای بدون اینکه به مصالح کشور بیندیشند و با این تصور که در عرصه سیاسی یکه تاز هستند هر موضوع غیر واقعی را بدون در نظر گرفتن تبعات آن بیان می کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس دهم سرمنشا رفتارهای تخریبی را نقص آموزه های سیاسی عنوان کرد و افزود: بی توجهی به منافع ملی و در اولویت قرار دادن منافع فردی و جناحی از دیگر دلایلی است که باعث می شود در جریان رقابت های انتخاباتی شاهد رفتارهای ناسالم باشیم.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی رقابت های سالم انتخاباتی را شاخصه توسعه یافتگی خواند و گفت: اگر بنای حرکت به سمت کشوری توسعه یافته داریم باید بدانیم که در نخستین گام باید در عرصه سیاسی رفتارهای بالنده داشته و برای اعتلای کشور تلاش کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها