کد خبر: 573323
تاریخ انتشار :

کمیته حقوق بشر اتحادیه عرب مقابله با نقض‌های رژیم صهیونیستی را بررسی می‌کند

کمیته حقوق بشر اتحادیه عرب مقابله با نقض‌های رژیم صهیونیستی را بررسی می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، به نقل از پایگاه خبر صدی البلد، این کمیته که فعالیتش به مدت سه روز ادامه دارد، موضوعات مختلف از جمله مبارزه با نقض‌های رژیم صهیونیستی و اقدامات نژادپرستانه در اراضی اشغالی عربی، تصمیم‌گیری پیرامون اسرا و بازداشتی‌های عرب در زندان‌های اسرائیل و اجساد شهدای فلسطینی و عربی در نزد رژیم اشغالگر را بررسی می‌کند.

در کمیته حقوق بشر اتحادیه عرب پیشنهاد کشور کویت درباره تغییر نام این کمیته به کمیته منشور حقوق بشر اتحادیه عرب مورد بررسی قرار می‌گیرد، چرا که این کمیته اجرای احکام منشور حقوق بشر این اتحادیه را پیگیری می‌کند.

همچنین در کمیته مذکور قرار است سه پیشنهاد کشور مراکش درباره‌ مبارزه با شکنجه، برابری و انصاف و تغییرات آب و هوایی و تاثیرات آن بر حقوق بشر و نیز پیشنهاد سودان پیرامون تدابیر اجباری یک‌جانبه و آثار سوء‌ آن بر بهره‌مندی از حقوق بشر در این کشور بررسی شود.

همچنین در این کمیته پیشنهاد اردن پیرامون توسعه تلاش‌های منطقه‌ای در زمینه مهاجرت برای مبارزه با قاچاق انسان به ویژه کودکان و زنان و نیز جایگزینی اصلاحات اجتماعی و گزینه‌های بازداشت و تاثیر آن بر جامعه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها